וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה נחתה בברזיל, מסי מנסה להרגיע את השיגעון

אלפים ליוו את הנבחרת בבואנוס איירס, מסי ביקש להוריד את השלט "האלופים הבאים", סאנטי אופטימי: "רואה את מסי מניף את הגביע"

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה, נוחחת בבלו הוריזונטה, ברזיל. AP
מדינה שלמה מאחוריו. מסי נוחת בברזיל/AP

נבחרת ארגנטינה נחתה הלילה (שלישי) בברזיל, אבל עוד לפני כן, כשיצאה מבואנוס איירס למדינה השכנה לקראת הגביע העולמי, קלטו השחקנים כמה ציפיות יש להם על הכתפיים וכמה תקוות, כשאלפי אוהדים עודדו ושרו לאליליהם, בתקווה שיחזירו את הגביע למדינה.

הסיבה לתקוות ברורה: לארגנטינה יש סגל מוכשר, עם הכדורגלן הטוב בעולם ליאונל מסי, שמוקף בשחקנים מוכשרים. מסי הוכיח במוקדמות שהוא מציג יכולת מצוינת גם בנבחרת, כשכבש 10 שערים במוקדמות. כמו כן, לארגנטינה יש בית מוקדם יחסית נוח, עם יריבות כמו ניגריה, אירן ובוסניה.

אוהדי נבחרת ארגנטינה נפרדים מהשחקנים לפני הנסיעה לברזיל. AP
האוהדים בבואנוס איירס בטירוף/AP
אוהדי נבחרת ארגנטינה נפרדים מהשחקנים לפני הנסיעה לברזיל. AP
האוהדים בבואנוס איירס בטירוף/AP

חאבייר זאנטי, אחד מסמליה הגדולים של ארגנטינה, אמר ש"מסי הוא אחד ויחיד, אף אחד לא מתקרב אליו, הוא הוכיח את זה כבר הרבה פעמים, הוא לא צריך לזכות במונדיאל בשביל שכולנו נדע את זה. מה שהוא עושה על המגרש זה פשוט מדהים. הרבה שחקנים לא עושים בנחרת מה שהם עושים בקבוצות שלהם, אבל הוא הוכיח שהוא ראוי לסרט הקפטן. אני צופה שיהיה לו טורניר מצוין, הבימה נועדה לו. אני באמת חושב שזה הזמן שלנו, אני רואה אותו מניף את הגביע".

עם זאת, ארגנטינה הלא עמדה במבחן רציני מאז שפגשה את אורוגוואי, אי שם בחודש אוקטובר. היא ניצחה במשחקי אימון יריבות כמו רומניה, סלובניה וטרינידד וטובאגו. למרות זאת, הציפיות משוללות, והשחקנים מנסים להוריד את התקשורת לקרקע.

על פי הדיווחים, לפני היציאה של ארגנטינה הונף לעבר השחקנים שלט "בהצלחה לאלופים הבאים", ומספר שחקנים, ביניהם מסי, דרש להוריד את השלט הזה. גם אחרי המשחק מול סלובניה, כששדר הטלווויזיה שאל את מסי אם הוא יכול להביא לברזיל את השלט "ארגנטינה אלופה", ענה לו השחקן: "תביא מה שאתה רוצה, אנחנו לוקחים את זה לאט".

מאמן ארגנטינה אלחנדרו סבאלטה אמר לפני היציאה ש"אני לא עוסק בעתידות. נכון, לא קיבלנו את הבית הכי קשה, אבל נפגוש יריבות מאוד פיזיות. ננסה להתקדם ולעלות, בתקווה שכל השחקנים שלנו יהיו כשירים ובכושר טוב".

סרחיו אגוארו, ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה, בדרך לברזיל. חשבון טוויטר של אגוארו, צילום מסך
איזה חוד. הצמד בטיסה לברזיל/צילום מסך, חשבון טוויטר של אגוארו
שחקני נבחרת ארגנטינה בדרכם לברזיל. חשבון הטוויטר של לאבצי, צילום מסך
איזה סגל. ארגנטינה במטוס לברזיל/צילום מסך, חשבון הטוויטר של לאבצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully