וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל - קרואטיה: "הגיע הזמן, המונדיאל הזה הוא שלנו"

מאמן ברזיל סקולארי מוכן לקרואטיה (ה', 23:00, ערוץ 1): "הנבחרת שלנו לא נופלת מזו של 2002". ניימאר כשיר: "חולם לזכות בגביע העולמי". מנדז'וקיץ' מושעה, ילאביץ' צפוי לפתוח

מחזור 1מחצית12/06/2014
ברזיל
    1:1
      קרואטיה

      טריוויה

      * הנבחרת המארחת במונדיאלים מעולם לא הפסידה את משחק הפתיחה. 14 מתוך 20 הנבחרות שאירחו את משחק הפתיחה ניצחו, יתר שש הנבחרות סיימו בתיקו את משחקיהן.

      * שמונה מתוך 12 משחקי הפתיחה במונדיאלים סיפקו לא יותר משער אחד.

      * זה יהיה המונדיאל ה-20 של ברזיל. הסלסאו הם היחידים שהשתתפו בכל המונדיאלים שנערכו עד כה.

      * ברזיל הבקיעה הכי הרבה שערים במונדיאלים (210) וניצחה הכי הרבה משחקים (67).

      * הברזילאים ניצחו שמונה מתוך תשעת המשחקים האחרונים שלהם בשלב הבתים של המונדיאל. ההפסד האחרון שלהם היה מול נורבגיה ב-1998 (2:1).

      * קרואטיה ספגה 11 שערים בלבד ב-13 משחקים במונדיאלים ויש לה את ממוצע הספיגה הנמוך ביותר (0.85) מתוך כל הנבחרות שמשתתפות בקמפיין הנוכחי.

      * בתשעת המשחקים האחרונים של קרואטיה במונדיאלים נשלפו לא פחות משישה כרטיסים אדומים.

      * במפגש הקודם בין הקבוצות במונדיאל 2006 ניצחו הברזילאים 0:1 משער ניצחון של קאקה באצטדיון בברלין.

      לואיז פליפה סקולארי מאמן נבחרת ברזיל. רויטרס
      אחרי טרגדיה אישית, צריך להתרכז בכדורגל. סקולארי עם ניימאר/רויטרס

      מפתחות והכנות

      ברזיל:

      ארבע שנים הם חיכו לזה וביום חמישי זה קורה: אחרי האכזבה במונדיאל 2010 בדרום אפריקה, הסלסאו ינסו לזכות בפעם השישית בתואר אלופי העולם והמסע שלהם לשם מתחיל עם מפגש לא פשוט מול הקרואטים. החדשות הטובות במחנה הברזילאי מגיעות מכיוונו של כוכב ברצלונה ניימאר, שנפצע בקרסולו במהלך האימון ביום שלישי אך הפציעה אינה חמורה והוא יהיה כשיר להתמודדות. לרשותו של סקולארי עומד סגל מלא והוא צפוי להציב את אותו הרכב שהוליך את הנבחרת לזכייה בגביע הקונפדרציות בקיץ הקודם עם ניימאר, פרד והולק בשלישייה הקדמית ועם אוסקר, לואיז גוסטבו ופאוליניו בשלישיית הקישור.

      סקולארי, מאמן הסלסאו, לא התבייש להצהיר לקראת פתיחת המונדיאל ואמר במסיבת העיתונאים המסכמת: "הגיע הזמן, המונדיאל הזה הוא שלנו". סקולארי, שזכה עם ברזיל במונדיאל 2002, השווה בין שתי הנבחרות של אז והיום: "השחקנים שלי כקולקטיב הם טובים כמו הנבחרת של 2002. כולם משחקים כקבוצה אחת, כולל ניימאר". סקולארי נשאל מי יהיה הכוכב הגדול של המונדיאל וענה כשהוא מצביע על ניימאר: "הכוכב הגדול יגיע מהנבחרת המנצחת".

      לצידו של סקולארי במסע"ת נכח ניימאר הכוכב הגדול שאמר לקראת פתיחת הקמפיין: "משחקים בגביע העולם מוכרעים בדברים הקטנים. אנחנו מתכוננים כמו שצריך כדי שדברים לא ישתבשו. אני מוכן לעזור לחברים שלי הקבוצה, לא משחק רק בשביל עצמי. אנחנו 11 שחקנים וכל אחד יודע מה התפקיד שלו".

      על המטרות להמשך אמר: "אני לא רוצה להיות השחקן הכי טוב, ולא הכובש המצטיין של המונדיאל. הדבר היחיד שאני חולם עליו הוא לזכות במונדיאל". על המודל לחיקוי: "רומאריו ורונאלדו הם שני השחקנים שמהם אני לוקח את ההשראה למונדיאל הזה".

      sheen-shitof

      עם הנחה בלעדית

      החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

      בשיתוף Epilady
      ניקו קובאץ', מאמן נבחרת קרואטיה. GettyImages
      מבחן עצום כבר בפתיחה. קובאץ'/GettyImages

      קרואטיה:

      בהופעת הבכורה שלו כמאמן בקמפיין גדול, ניקו קובאץ' המאמן הצעיר של הקרואטים מתכונן למפגש הקשה שמצפה לו וצריך להתמודד עם מספר דילמות בהרכב שלו. דניאל פראניץ' המגן לא צפוי לפתוח בשל פציעה בקרסול. שימה ורסאליקו, מגנה של של גנואה צפוי להיות זה שיחליפו בצד שמאל של ההגנה. הבעיה הגדולה יותר במחנה היא בחוד ההתקפה משום שמריו מנדז'וקיץ' חלוצה של באיירן מינכן מושעה מהמשחק הזה ומי שצפוי להחליפו הוא ניקיצה ילאביץ' חלוץ האל סיטי. איבן ראקיטיץ' מסביליה ולוקה מודריץ' מריאל מדריד יככבו בקישור.

      "אנחנו יודעים איך לעצור את ניימאר ונבחרת ברזיל", הפתיע קובאץ' במסיבת העיתונאים. "ברזיל היא לא רק ניימאר. יש להם נבחרת נהדרת, אבל גם לקרואטיה יש שחקנים מצוינים. כל מי שבנבחרת יודעים כמה זה נחמד לשחק עבור קרואטיה ועד כמה אנחנו אוהבים את האנשים שלנו. אנחנו נשאיר את הלב על המגרש". על המפתחות לניצחון אמר המאמן: "אנחנו נתקוף מול ברזיל כמו שעשינו במשחק הידידות מול סרביה. החזקת כדור היא חשובה מאוד מכיוון שהברזילאים לא אוהבים לרוץ אחרי הכדור".

      הקפטן דריו סרנה הוסיף: "אני לא יכול להבטיח שנזכה בראשות הבית או שננצח את ברזיל, אבל ניתן את כל האנרגיות שלנו. זה יום גדול עבורנו. כל הקרואטים יהיו גאים. המגרש נהדר וההכנות שלנו הלכו מצוין. התנאים במחנה מצוינים והגענו לסאו פאולו בלי בעיות. פרננדיניו ו-וויליאן הם חברים טובים שלי. אנחנו מסכימים שברזיל פייבוריטית, אבל לא תהיה להם עבודה קלה".

      שחקן נבחרת ברזיל, ניימאר. AP
      יעמוד בציפיות? ניימאר/AP

      יעמוד למבחן

      ניימאר: אחרי עונה קשה מאוד בברצלונה, ופציעה ממנה התאושש רק לקראת סיום העונה בספרד, הכוכב הצעיר נושא על גבו אומה שלמה ואמור להיות האיש שיוביל את הסלסאו בקמפיין הזה. במשחקי ההכנה זה ניימאר נראה מצוין. השאלה האם הוא יצליח להתעלות גם מול יריבות חזקה בהרבה ובעיקר האם יעמוד בעומס המנטלי האדיר שמוטל עליו.

      שחקן נבחרת קרואטיה לוקה מודריץ'. Cameron Spencer, GettyImages
      יככב בקישור הקרואטי. מודריץ'/GettyImages, Cameron Spencer

      הרכבי הקבוצות

      אצטדיון: ארנה קורינתיאנס, סאו פאולו
      קהל: 62100

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully