וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה נראית אהבה ללא תנאים

אלפי אוהדי הולנד לא רק הקיפו את העולם במעקב אחרי הנבחרת, עכשיו הם יצטרכו לתפור אלפי קילומטרים בברזיל רק בשביל הזכות לחגוג את האהבה לכדורגל. מעקב אחרי האנשים הכי צבעוניים ורומנטיים בעולם, צפו בדיווח המיוחד מברזיל

אימג'בנק GettyImages

נבחרת מלאה בצעירים? בית מוות? זיכרונות מרים מההשפלה ביורו? את האוהדים ההולנדים שום דבר לא מעניין. חמושים בתלבושות הכתומות הציפו האוהדים את רחובות סלבדור. כתמיד, הם חייכנים, מסבירי פנים וגם אופטימיים. "באנו לראות את הולנד הופכת לאלופת העולם", הם אומרים בחיוך שרק מתרחב למשמע השם "ישראל". החיבור הזה הוא הדדי, וגם לא מעט ישראלים הגיעו למתוך בנבחרת שכנראה הנערצת ביותר במדינה (ויסלחו לנו מסי וניימאר).

ווסלי סניידר, ג'ונתן דה גוזמן, נבחרת הולנד. AP
האוהדים מאמינים, והם? הולנד/AP
רובין ואן פרסי, נבחרת הולנד. AP
אלפי קילומטרים, גם בלי כרטיס למשחק, רק בשביל להיות לצדם. הולנד מתאמנת לקראת ספרד/AP

המסירות הזו היא לא עניין של מה בכך וכרוכה בהוצאות ענק. ההולנדים ישחקו את משחק הפתיחה בסלבדור, בהמשך ידרימו עד פורטו אלגרה (1,900 ק"מ) למפגש עם אוסטרליה ולקינוח יעברו עוד 850 ק"מ בדרך לסאו פאולו למשחק עם צ'ילה. ואם האורנג' יסיימו במקום השני בבית, שוב ייאלצו האוהדים להצפין למסע של כמעט 3,000 ק"מ לפורטלזה למשחק שמינית הגמר. אלא שכל זה לא מפריע להם, מבחינתם הנבחרת מעל הכול והם מציעים לה אהבה ללא פשרות.

למשחק ביום שישי הקרוב מתכננים האוהדים צעדת ענק. הם ייפגשו במרכז ההיסטורי של העיר ויצעדו יחד. מדברים שם על יותר מ-5,000 כתומים שייקחו חלק במפגן צבעוני ומרשים. הארנה פונטה נובה צפויה להיצבע כתום, כאשר אלפים שלא יצליחו להשיג כרטיס יצפו במשחק ב"פן-פסט" של פיפ"א הממוקם על חוף הים.

אוהדי נבחרת הולנד. ברני ארדוב
רק רוצים ליהנות ולאהוב. אוהדי הולנד/ברני ארדוב

צפו בהולנדים צובעים את רחובות סלבדור בכתום עם הרבה בירה, עם אוהד אמריקאי שנהג כל הדרך מארצות הברית ובידו מסר, עם ד"ש חם (ושיר) לאוהדים בישראל והכירו גם את החייל המשוחרר שהשקיע את כל כספו כדי להגשים חלום ולראות את הנבחרת האהובה עליו בברזיל.

פינת הפייסבוק:

הרגע הזה שבו אתה נמצא בברזיל וחושב על ההחתמה של שמעון הרוש במכבי נתניה

ואן חאל: "נגד ספרד וצ'ילה נחזור למערך 2-3-5"

נבחרת הולנד בוואלה! מונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully