וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקת ראייה

פינת השיפוט היומית נפתחת עם הפנדל שלא היה לטובת ברזיל. אז האם יואיצ'י בסך הכל סגר את החשבון עם הסלסאו ב-2010 או שמדובר בתופעה שעומדת לחזור על עצמה לאורך הטורניר?

1. מה קרה? בדקה ה-71 פרד התחזה ברחבה והצליח לשכנע את השופט יואיצ'י נישימורה שהוא נתפס על ידי דיאן לוברן תוך כדי סיבוב. הסלסאו התקשו לעמוד בלחץ אחרי שער היתרון המוקדם של קרואטיה, וגם השוויון של ניימאר לא העיר אותם, עד שהגיעה השריקה מעוררת המחלוקת של השופט היפני, שאיפשרה למספר 10 להשלים צמד שסלל את הדרך לניצחון שהוריד הרבה דאגות מליבה של המארחת, והרתיחה את הקרואטים המתוסכלים.

שחקן נבחרת ברזיל פרד נופל ברחבה על ידי שחקן נבחרת קרואטיה דיאן לוברן. רויטרס
שחקן נבחרת ברזיל פרד נופל ברחבה על ידי שחקן נבחרת קרואטיה דיאן לוברן/רויטרס

2. מה למדנו: כשהוכרז על מינוי של נישימורה למשחק הפתיחה חשבו בברזיל שמדובר בעקיצה של פיפ"א, לאור הזיכרונות הרעים של הברזילאים מהיפני שהרחיק את פליפה מלו במשחק שסיים את דרכם של הסלסאו ברבע גמר מונדיאל 2010. אלא שאחרי הפסיקה המוזרה שלו, שלטענת הקרואטים הכריעה את המשחק, הסברה הנפוצה ברשת היא שהמינוי הזה נועד דווקא לשרת את האינטרס המקומי, לאור החשש של הארגון והממשלה מפני מהומות שיפרצו במדינה במקרה של מעידה לא צפויה של הנבחרת בדרך לתואר שכולם מצפים לו. האם השופטים במשחקיה הבאים של ברזיל יצליחו להתמודד עם הלחץ?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully