וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ספרד הייתה יכולה לחזור? בדיקת ראייה

כשהשופט האיטלקי ריצולי אישר את השער השלישי של הולנד למרות העבירה על קסיאס, סגנית אלופת העולם קיבלה תיאבון בדרך למשחק מכונן. האם התבוסה הייתה נמנעת?

1. מה קרה? בדקה ה-65 החלה באופן רשמי ההתפרקות של ספרד מול הולנד. אחרי שסגנית אלופת העולם השלימה את המהפך, הגיע שער מפוקפק של האורנג' כאשר ווסלי סניידר שלח כדור לרחבה, רובין ואן פרסי נתקל באיקר קסיאס וביצע עליו עבירה, ודה פריי שניצל את המעידה של שוער נבחרת ספרד דחק מקרוב. השער הזה פתח את התיאבון של הולנד להפעיל לחץ על קסיאס שהמשיך בסדרת הטעויות הכואבת בדרך לתבוסה הקשה של ספרד.

סטפן דה פריי שחקן נבחרת הולנד חוגג. רויטרס
החל את תהליך הפירוק של ספרד. דה פריי/רויטרס

2. מה למדנו: השופט האיטלקי ניקולה ריצולי וצוות השיפוט שניהל את המשחק המכונן הזה אולי יכניסו לעצמם את המשחק הזה כאחד החשובים שהם ניהלו בקריירה, אבל בוודאי ירצו לשכוח אותו מבחינת החלטות השיפוט שהתקבלו בו. עוד לפני כן השופטים העניקו פנדל שספק גדול אם היה לנבחרת ספרד בדקה ה-26. אפשר רק לדמיין איך היה נגמר הקרב הזה אלמלא היה מאושר השער להולנד, ולמרות שספרד נראתה רע במשך כל דקות המשחק, ספק גדול אם היא הייתה מתפרקת באופן הזה. בכל מקרה, מלבד הערב הגדול בכתום מה שנזכור לפחות מתחילת המונדיאל הוא את טעויות השיפוט הבלתי נגמרות. פיפ"א לא מנסה לעזור ספציפית לברזיל, כפי שנטען בערב הפתיחה. הנה, מצד אחד השופט נותן לספרדים פנדל מפוקפק ומצד שני מאשר נגדם שער לא חוקי. הבעיה היא לא (רק) בפיפ"א, אלא בעיקר בחוסר היכולת של השופטים שלה לעמוד בקצב של המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully