וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה - בוסניה: המונדיאל של ליאונל מסי?

הפרעוש חייב לסחוב הפעם את האלביסלסטה אל התהילה, כי לא בטוח שתהיה לו עוד הזדמנות. בינתיים, מחכה למסי משחק פתיחה לא פשוט מול אדין דז'קו והבוסנים הקשוחים (ב', 1:00, ער' 2, ספ'1 HD)

מחזור 1מחצית16/06/2014
ארגנטינה
    0
      בוסניה

      טריוויה

      * שתי הנבחרות נפגשו פעמיים בעבר. במאי 1998, בהכנה למונדיאל, ארגנטינה הביסה 0:5, כולל שלושער של גבריאל באטיסטוטה. בנובמבר האחרון, בסנט לואיס, האלביסלסטה ניצחו 0:2 מצמד של סרחיו אגוארו.

      * כלומר, בוסניה מעולם לא כבשה שער מול ארגנטינה.

      * הבוסנים הם הנבחרת היחידה שעורכת בכורה במונדיאל הזה. זו הנבחרת ה-77 שמשחקת בתולדות המונדיאלים.

      * מלבד הטורניר הראשון של 1930, ארגנטינה מעולם לא הפסידה לנבחרת שעורכת את הופעת הבכורה שלה במונדיאל (תשעה ניצחונות ותיקו מול מזרח גרמניה ב-1974).

      * ארגנטינה ניצחה בכל חמשת משחקי הפתיחה האחרונים שלה, מאז ההפסד 1:0 לקמרון כאשר הגיעה כאלופה למונדיאל 1990.

      * המאזן של ארגנטינה בשלב הבתים בארבעת הטורנירים האחרונים: תשעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו, הפסד בודד. יחס השערים: 4:24 מרשים.

      * לעומת זאת, מול נבחרות אירופאיות, בתשעת המשחקים האחרונים במונדיאל, ארגנטינה עם שני ניצחונות בלבד, שלושה הפסדים וארבע תוצאות תיקו.

      אדין דז'קו שחקן נבחרת בוסניה. AP
      הראשון שיכבוש עבור בוסניה במונדיאל? ומול ארגנטינה? דז'קו/AP

      מפתחות והכנות

      ארגנטינה

      כמו תמיד, האלביסלסטה מגיעים עם המון תקוות וציפיות מהם. הפעם, כך מקווים בארגנטינה, זה לא יתרסק. הקהל, שנהר מהצד השני של הגבול ויתמוך בנבחרת, עשוי להוביל אותה קדימה ומי שיצטרך לעשות זאת עוד יותר מהאוהדים הוא כמובן ליאונל מסי. הפרעוש כבש רק שער אחד ב-2006, כשהיה ילד ולא מצא את הרשת כלל לפני ארבע שנים, אז ארגנטינה הושפלה ברבע הגמר מול גרמניה. כעת, כשהוא עוד רגע בן 27, מגיע הזמן של מסי להתעלות, לקחת את ארגנטינה לתהילה ולהיכנס סופית לרשימת הגדולים באמת.

      כדי שזה יקרה, המאמן אלחנדרו סאבלה פינה את הדרך. קרלוס טבס לא זומן, חברו של מסי, סרחיו רומרו, יעמוד בין הקורות במקום ווילי קבאז'רו ממלאגה וכל שאר המערך בנוי סביב הפרעוש. מסצ'ראנו וגאגו אמורים להחזיק את האמצע ולאפשר להתקפה, אולי המוכשרת בעולם, לעשות את שלה. השאלה היא איך ההגנה תתמודד עם אדין דז'קו הפנטסטי.

      sheen-shitof

      פתרון טבעי

      גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

      בשיתוף גברא
      ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה בודק את הנעל במהלך אימון. רויטרס
      כמעט הכול עליו. מסי/רויטרס

      בוסניה

      כל נקודה תיחשב כהישג עבור הנבחרת הצנועה מבוסניה, שהרשימה במוקדמות ומחזיקה בכמה כוכבים ברמה הגבוהה בעולם ובראשם, דז'קו. החלוץ של מנצ'סטר סיטי סיים את המוקדמות באירופה במקום הראשון במעורבות בשערים, עם עשרה כיבושים וארבעה בישולים. היחיד שפצוע בבוסניה כרגע הוא סיאד סליחוביץ' ואם הוא לא יוכל לשחק, סיאד קולאשינץ יתייצב בקישור במקומו.

      סיאד קולשינאץ, נבחרת בוסניה. GettyImages
      יוסט לקישור? קולאשינץ/GettyImages

      יעמוד למבחן

      סרחיו אגוארו - ארגנטינה

      קון סבל מפציעה מתסכלת בחלק מרגעי המפתח של העונה, אבל עכשיו הוא מגיע למקום בו הוא מרגיש הכי טוב בעולם, לצד חברו הקרוב מסי, במדי הנבחרת. היכולת של מסי אולי תהיה טובה ואולי פחות, אבל אם אגוארו, כמו גם פיפיטה היגואין, יצליחו לחורר רשתות כפי שהם עושים במדי הקבוצות שלהם, ארגנטינה לא תצטרך להישען רק על שחקן אחד. זה המונדיאל של מסי, אבל זה גם המונדיאל של אגוארו.

      הרכבי הקבוצות

      אצטדיון: מרקאנה, ריו דה ז'ניירו
      קהל: 74738

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully