וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל - גרמניה: רונאלדו כשיר, שווינשטייגר בספק

הפציעות הפרו את השקט בהכנות לקראת המשחק הגדול בסלבדור (ב', 19:00, ער' 2). במחנה הפורטוגלי מעידים ש-CR7 "יהיה ב-100 אחוז יכולת". נוייר ולאהם כשירים, אך שווינשטייגר וחדירה עלולים להחמיץ את המשחק

מחזור 1מחצית16/06/2014
גרמניה
    0
      פורטוגל

      טריוויה

      * המאזן בין הנבחרות: 9 ניצחונות לגרמניה, 5 תוצאות תיקו, 3 ניצחונות לפורטוגל. יחס השערים: 16:25 לזכות גרמניה.

      * גרמניה ניצחה בכל שלושת המפגשים הרשמיים בין הנבחרות, האחרון שבהם בשלב הבתים של יורו 2012, בו ניצחה 0:1.

      * תגידו מזל טוב למנשאפט: זה יהיה משחקם ה-100 בטורניר גביע העולם. לגרמניה הכי הרבה משחקים בתולדות הטורניר, והיא מקדימה את ברזיל (98) ואיטליה (81).

      * המאזן של גרמניה בגביע העולמי: 60 ניצחונות, 19 תוצאות תיקו ו-20 הפסדים.

      * גרמניה נוהגת לפתוח את משחקי הגביע העולמי ברגל ימין. היא הפסידה במשחק הפתיחה רק פעם אחת בהיסטוריה, אי שם ב-1982 (אז גם הגיע לגמר). בסך הכל, היא רשמה 12 ניצחונות מתוך 17 משחקים.

      * גרמניה ניצחה בכל משחקי הפתיחה שלה מאז מונדיאל 1990. בארבעה מתוך ששת המשחקים האלה היא הבקיעה לפחות ארבעה שערים.

      * בשני המונדיאלים האחרונים פורטוגל ספגה רק שער אחד בשלב הבתים.

      * מירוסלאב קלוזה צפוי לפתוח על הספסל בגרמניה, אך אם וכאשר יעלה בהמשך הוא ינסה להתקרב לשיא של רונאלדו, שעומד על 15 שערים במסגרת הגביע העולמי. כרגע לקלוזה יש 13.

      כריסטיאנו רונאלדו נוטש את אימון נבחרת פורטוגל. רויטרס
      תתעודד, חביבי. רונאלדו נוטש את האימון בעקבות הפציעה. עכשיו נראה שהוא בסדר/רויטרס

      מפתחות והכנות

      פורטוגל:

      פורטוגל עוצרת את נשימתה לקראת משחק הפתיחה המרתק, ועיניה נשואות כרגיל לכוכב אחד ויחיד: כריסטיאנו רונאלדו, שסובל מפציעה חזרות ונשנות לאחרונה. CR7 ערך אתמול אימון חלקי בלבד ואף ששיחק 65 דקות במשחק ההכנה האחרון של הסלסאו מול אירלנד, מצבו עדיין לא ברור. למרות זאת, חברו לנבחרת אדוארדו משוכנע שרונאלדו מוכן ומזומן לקרב. "הוא מתאמן היטב, אנחנו בטוחים שהוא יהיה ב-100 אחוז יכולת ויסייע לנו לתת משחק נהדר. הוא כבר לא יכול לחכות לפתיחת הטורניר ויש לו סיבה טובה. אחרי הכל, מדובר בשחקן הטוב בעולם". פאולו בנטו צפוי להיכנע ללחצים מסביב ולכלול את הכוכב הגדול שלו בהרכב. למעט מצבו של רונאלדו, לרשות בנטו יעמוד סגל מלא. פפה החלים לחלוטין מפציעה ויפתח במרכז ההגנה. נאני, ז'ואאו מוטיניו והוגו אלמיידה, שנראה בכושר נפלא במשחקי ההכנה, יסייעו לכוכב הגדול בהתקפה.

      sheen-shitof

      פתרון עוצמתי לכאב

      טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

      בשיתוף Solio
      - מאמן נבחרת גרמניה יוגי לב. GettyImages
      הפציעות עדיין מטרידות את מנוחתו. לב/GettyImages

      גרמניה:

      גם בגרמניה סבלו רבות מענייני פציעות. פיליפ לאהם ומנואל נוייר שהחמיצו חלקים רבים מההכנה אמנם כשירים ויפתחו בהרכב, אך בסטיאן שווינשטייגר וסמי חדירה הם הפצועים התורנים ויוגי לב יצטרך להכריע אם הם פותחים או לא. מי שיפתח בוודאות הוא טוני קרוס, חביבו של לב, שיחד עם מריו גצה ותומאס מולר ינסה להשכיח את חסרונו של מרקו רויס, עוד אחד מני רבים שנכנס למצבת הפציעות של כוכבי המונדיאל. פיליפ לאהם אמור להיות מוסט מעמדת המגן לעמדה קדמית. מירוסלאב קלוזה, שעורב בפינה לשיא של רונאלדו הברזילאי עם 15 שערים בגביע העולמי, יפתח על הספסל ועשוי לקבל הזדמנות במהלך המחצית השנייה.

      מירוסלב קלוזה שחקן נבחרת גרמניה לאחר שהפך לשיאן השערים. רויטרס
      יקבל צ'אנס מהספסל? קלוזה/רויטרס

      יעמוד למבחן: כריסטיאנו רונאלדו (פורטוגל)

      כדי להשלים את הפאזל ולהפוך לאחד מהגדולים באמת, על CR7 לנפק מונדיאל טוב במיוחד ולהצעיד את הסלסאו להישגים נאים. כוכב ריאל מגיע לגביע העולמי בכושר ירוד בעקבות הפציעות שהטרידו את מנוחתה של פורטוגל כולה, אך עליו להתעשת במהירות כדי לספק לפאולו בנטו את מה שהוא צריך. את המפגש הקודם מול המנשאפט הוא סיים ללא כיבוש, וגם הוא יודע שבנבחרת פורטוגל על פיו יישק דבר.

      הרכבי הקבוצות

      אצטדיון: פונטה נובה, סלבדור
      קהל: 51081

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully