וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקנון משחק האוהד החד

15.6.2014 / 16:58

תקנון פעילות
"האוהד החד"

1.הגדרות
חברת טלטל ערוצי תקשוב בע"מ ("וואלה!") מקיימת תחרות נושאת פרסים באתר האינטרנט וואלה! משחקים בכתובת http://mundial.walla.co.il/item/2755609


("אתר הפעילות") שתנאי ההשתתפות בה מפורטים בתקנון זה ("הפעילות").
2.פרשנות
2.1.בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהם בכל מדיה שהיא בדבר הפעילות, תגברנה הוראות תקנון זה.
2.2.בתקנון זה השימוש הינו בלשון זכר לצורכי נוחות בלבד וכולל גם פניה בלשון נקבה ו/או רבים.
2.3.החלוקה לסעיפים וכותרות הסעיפים הינם לשם נוחות בלבד ולא ישמשו לצורכי פרשנות.
3.תקופת הפעילות
3.1.הפעילות תחל בתאריך 17.6 ביוני, 2014 בשעה 12:00, ויסתיים בתאריך 17 ביולי, 2014 (כולל), בשעה 12:00 ( ("תקופת הפעילות").
3.2.וואלה! שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או להאריך ו/או לקצר את תקופת הפעילות ו/או לבטלה מכל סיבה שתראה לה סבירה לעניין זה, בכל עת, באמצעות הודעה שתפרסם באתר הפעילות, ולא תשמע ו/או תתקבל כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה כנגד וואלה! ו/או מי מטעמה בקשר לכך.
3.3.ואלה! לא תהיה אחראית לכל פעילות אחרת הקשורה לפיעלות המפורטת בתקנון זה לאחר סיום תקופת הפעילות, לרבות בגין קישוריות לפעילות שתופענה באתר ההפעילות, בעמודי פייסבוק של וואלה! או בכל אתר אינטרנט אחר לאחר תקופת הפעילות.
4.כללי הפעילות ותנאי ההשתתפות בה
4.1.הפעילות תתנהל בהתאם להוראות המופיעות באתר הפעילות ובכפוף לאמור בתקנון זה.
4.2.לצורך הפעילות, ייחשב כמשתתף כל אדם אשר עומד בכל התנאים הבאים במצטבר ("משתתף"):
(א)מי שאישר את קריאת התקנון והסכים לתוכנו באמצעות לחיצה על כפתור אישור קריאת תקנון הפעילות.
(ב)הוא מילא את הפרטים הנדרשים לצורך ההשתתפות בפעילות, לרבות שם, טלפון וכתובת אימייל תקפה.
(ג)הוא שיחק במשחק הטריוויה "האוהד החד" ("המשחק") באתר הפעילות. וכן
(ד)הוא מילא וממלא אחר הוראות תקנון זה והוראות ההשתתפות בפעילות המפורטות באתר הפעילות, ככל ויהיו.

4.3.הפרטים האישיים שהמשתתף ימסור בעת ההרשמה לפעילות יישמרו במאגר המידע של וואלה! (להלן: "מאגר המידע"). על פי חוק, אינך מחויב למסור את המידע, אולם בלי למוסרו לא תוכל להשתתף בפעילות ולזכות בפרס (כהגדרתו להלן). המשתתף מצהיר, כי ידוע לו כי מאגר המידע משמש למטרות פרסום ושיווק של וואלה!, לרבות דיוור ישיר, ו-וואלה! לא תמסור את פרטי המשתתף לצדדים שלישיים, אלא אם תידרש לעשות כן על פי צו שיפוטי או לפי דין ו/או אם תקבל התראה לנקיטה בהליכים משפטיים נגדה בגין פעולות שבוצעו על ידי אותו משתתף.
4.4.במהלך תקופת הפעילות תיערך תחרות במסגרתה ידרש כל משתתף לשחק במשחק (כהגדרתו לעיל) ולענות בצורה נכונה על המספר הרב ביותר של שאלות בזמן הקצר ביותר, והכל בהתאם להוראות המשחק.
4.5.90 המשתתפים אשר ענו נכון על מספר השאלות הרב ביותר ובזמן הקצר ביותר מבין כל המשתתפים יוכרזו כזוכים בפעילות ("הזוכה/ים") ויהיו זכאים לאחד מהפרסים. בכל יום במהלך תקופת המבצע, שלושת (3) המשתתפים הראשונים שענו נכון בזמן הקצר ביותר, ומילאו את הפרטים שלהם (כאמור בסעיף 4.2 לעיל) בפרק הזמן הקצר ביותר, בהתאם לנתוני מחשביה של וואלה!, יוכרזו כזוכים במבצע ("הזוכה/ים") ויהיו זכאים לפרס (כהגדרתו להלן). בנוסף לפרסים היומים יוכרז זוכה שבועי (4 זוכים סה"כ) פעם בשבוע מתוך מגאר המשתתפים ששיחקו באותו השבוע והגיע לניקוד הגבוה ביותר בזמן הקצר ביותר.
4.6.היה ובתום תקופת הפעילות, יותר ממשתף אחד השיג את הניקוד הגבוה ביותר בזמן הקצר ביותר (כפי שייקלט על ידי מחשבי וואלה!) באופן שרק אחד מהם זכאי לפרס, אזי המשתתף שהשיג את התוצאה ראשון ידורג לפני המשתתף (או המשתתפים) שהשיג את אותה תוצאה אחריו והוא יהיה זכאי לפרס.
4.7.כל משתתף יהיה רשאי להשתתף מספר בלתי מוגבל של פעמים.
4.8.כל משתתף יוכל לזכות בפרס יחיד בלבד. היה ומשתתף זכה ביותר מפרס אחד יוותר על זכייתו הנוספת בפרס ו-וואלה! תיהיה רשאית לנהוג בפרס הנוסף בו זכה לפי שיקול דעתה. על אף האמור, וואלה! שומרת לעצמה את הזכות להסכים לזכייתו של משתתף ביותר מפרס אחד.
4.9.מבלי לגרוע מכל זכות ו/או סעד על פי דין, וואלה! רשאית לפסול את השתתפותו של משתתף בפעילות ו/או לפסול את זכייתו של משתתף בפרס (ככל שזכה) ו/או לדרוש את השבת הפרס (ככל שזכה), בכל עת, אם ביחס לאותו משתתף יתעורר אצל וואלה! חשד בקשר לאחד או יותר מאלה, ומבלי שתהא למשתתף כאמור טענה או דרישה כלפי וואלה! ו/או מי מטעמה בקשר לכך:
(א)המשתתף הפר או לא עמד בתנאי מתנאי התקנון;
(ב)המשתתף מסר פרטים חסרים, בלתי מדויקים, או בלתי מעודכנים, בעת הרשמתו לפעילות.
(ג)המשתתף פעל באופן המפר הוראות הדין;
(ד)המשתתף פעל באופן שיש בו משום פגיעה או חשש לפגישה במשתתפ/ים אחר/ים או גולשים אחרים ו/או בוואלה!.
(ה)המשתתף פעל באופן שיש בו משום פגיעה או חשש לפגיעה בערכי התחרות ההוגנת ו/או במשתתפ/ים אחר/ים ו/או כל אדם אחר ו/או בוואלה!, לרבות משחק באמצעות שימוש ב"רובוטים", "סוכנים חכמים" או כל תוכנה חיצונית אחרת ו/או קוד תכנות, אשר מאפשר תגובות אוטומטיות (ולא על ידי אדם באמצעות אינטראקציה אנושית) או השהייה של שעון המשחק (כהגדרתו להלן).

5.הפרסים וכללי הזכיה בהם

5.1.הפרס לכל זוכה יומי במבצע יהיה ערכת גילוח הכוללת רבייעית סכינים + מכשיר גילוח בשווי 80.80 שקלים ("הערכה"). הזוכה השבועי יהיה זכאי לגיפט קארד למימוש בקניות ברשת סופר-פארם בשווי 500 שקלים. וואלה! לא תהא אחראית ואף לא תהיה מחויבת להציע לזוכה ערכת גילוח נוספת, במידה והזוכה לא מימש את הפרס בגדר תחום זמן סביר . למען הסר ספק מובהר בזאת, כי חלוקת הערכה תבוצע על ידי סופר פארם ישראל בע"מ ובאחריותם, ולא תתקבל על ידי וואלה! כל בקשה ו/או דרישה לשינוי ו/או דחייה לקבלתה.
5.2.ההודעה לזוכים על דבר זכייתם בפרס תימסר בדואר האלקטרוני אותו הזינו באתר הפעילות ("הודעת הזכייה"). עם קבלת הודעת הזכייה, יידרש הזוכה, על ידי משלוח דואר אלקטרוני חוזר לוואלה! למסור כתובת למשלוח דואר בתוך 24 שעות מעת קבלת הודעת הזכייה. לא אותר זוכה על פי הדואר האלקטרוני ו/או לא שלח לוואלה! דואר חוזר במועד שנקבע לכך כאמור לעיל ו/או לא עמד באחד או יותר מהתנאים הקבועים בתקנון זה, יועבר הפרס בו זכה למשתתף אשר מוקם מקום אחד לאחר אחרון הזוכים (כהגדרתם לעיל). במקרה זה זכאותו של הזוכה המקורי לפרס תהא בטלה. מובהר בזאת, כי האחריות הבלעדית על הקלדת ו/או שליחת הפרטים האישיים, באמצעותם ניתן לשלוח הודעת זכייה לזוכה חלה על הזוכה עצמו ולא תישמע ו/או תתקבל כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד וואלה! ו/או מי מטעמה בעניין זה.
5.3.מובהר כי במידה ומסיבה כלשהי (לרבות כשלים טכניים ואחרים אשר אינם בשליטת המשתתף) יוכרז משתתף שעל פי תנאי תקנון זה לא היה אמור להיות מוכרז כזוכה בפעילות כזוכה או תימסר לו בשגגה הודעה על כך ("הזוכה השגוי"), כי אז וואלה! תהיה רשאית להודיע על ביטול זכיה ו/או לנקוט בכל פעולה שהיא על מנת להסדיר את רשימת הזוכים ולוואלה! אין ולא תהא כל אחריות ו/או חובה כלפי הזוכה ו/או הזוכה השגוי ו/או כל משתתף בפעילות ו/או כל אדם אחר ולא תעמוד למי מהם כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי וואלה! בקשר לכך.
5.4.הפרס הינו אישי לזוכה בלבד, ואינו ניתן להסבה, לשעבוד, לשינוי, להחלפה או להמרה, לא בכסף ולא בשווה כסף ולא בכל פרס או מוצר אחר. על אף האמור, וואלה! תהיה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, להסכים לשינוי בזהות מממש הפרס, לפי בקשתו של הזוכה.
5.5.למען הסר ספק מובהר בזה, כי הזכייה בפרס כוללת אך ורק את הקבוע בתקנון זה. כל הוצאה נוספת בקשר עם השתתפותו של הזוכה או בקשר למימוש הפרס, הוצאות מיוחדות בגין מגבלות של הזוכה וכיו"ב, יחולו על הזוכה עצמו בלבד. כמו-כן הזוכה אחראי לבדו לעשות את כל הסידורים ולקבל את כל האישורים הנדרשים לצורך מימוש הפרס (אם יש בכך צורך) והוא מוותר על כל טענה ו/או דרישה כלפי וואלה! או כלפי ספקית הפרס ("סופר פראם ישראל בעמ" בע"מ; להלן: ספקית הפרס), בקשר לכך.
5.6.וואלה! שומרת לעצמה את הזכות להוסיף, לגרוע ולשנות את הפרס ו/או להציע פרסים חלופיים, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
5.7.וואלה! לא תשא באחריות לכל ביטול ו/או דחייה ו/או שינוי בפרס ו/או נזקים שיגרמו לזוכה (בין אם ישירים ובין אם עקיפים) בקשר לפרס ולא תישמע כנגד וואלה! ו/או מי מטעמה כל טענה ו/או דרישה בקשר לכך.
5.8.השימוש ו/או המימוש של הפרס הינו באחריותו הבלעדית של הזוכה ו-וואלה! ו/או ספקית הפרס לא יישאו בכל אחריות בקשר לפרס, לרבות טיבו, איכותו, ולכל נזק העלול להיגרם לזוכה ו/או למי מטעמו ו/או לכל צד שלישי בקשר עם הפרס ו/או מימושו. לזוכה לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי וואלה! ו/או כלפי ספקית הפרס בגין אירוע ו/או נזק ו/או הוצאה שתגרם לו במישרין ו/או בעקיפין בקשר עם הפרס ו/או מימוש הפרס.
5.9.וואלה! מצהירה כי הפרסים לזוכים הינם באדיבות ספקית הפרס, וכי למען הסר ספק המשתתפים מוותרים על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי וואלה! ו/או כלפי ספקית הפרס בקשר לפרסים בגין כל עילה שהיא.
5.10.תנאי השימוש ו/או המימוש של הפרסים יהיו בהתאם לתנאים הקבועים לכך על ידי ספקית הפרס ו/או מי מטעמה, ו-וואלה! אינה נותנת מצג או התחייבות כלשהי או נושאת באחריות כלשהי בקשר לכך. עם זאת מובהר, כי הזכאות לפרס תיקבע על ידי וואלה! בלבד. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, וואלה! ו/או ספקית הפרס אינן נותנות מצג או אחריות באופן כלשהו בנוגע לטיבם או לאיכותם של הפרסים, למידת התאמתם של הפרסים לזוכים או למועד מימוש הפרס (או לעיכובים או דחיות במועד זה) ו/או לכל נזק העלול להיגרם לזוכים בפרסים ו/או למי מטעמם ו/או לכל צד שלישי.

6.קניין רוחני


6.1.למעט אם קבוע אחרת בתקנון זה ובכפוף להוראות כל דין חל, אין להשתמש, להעתיק, לשכפל, לצלם, להפיץ, לפרסם איזה חלק מהזכויות הקניין הרוחני נשוא הפעילות בין אם של וואלה! או של צדדים שלישיים (לרבות ומבלי לגרוע: תמונה, סרטון, עיצוב, טקסט, מידע, קובץ, תוכן, שם מסחרי, סימן מסחר, לוגו, צליל, קוד מקור, קוד יעד, תוכנה) ללא הסכמת וואלה! או אותם צדדים שלישיים בעלי הזכויות הרלוונטיים בקניין הרוחני בכתב ומראש.
7.הגבלת אחריות
7.1.בכל מקרה ובשום מצב וואלה! ו/או מי מטעמה ו/או ספקית הפרס, לא יישאו בחבות או באחריות כלשהי לכל אחד מאלה (וזאת בין אם האחריות נובעת מכח הסכם או דין): (א) כל הוצאה, אובדן או נזק עקיפים, תוצאתיים או נסיבתיים (לרבות הפסד כלכלי, אבדן רווחים, אבדן הזדמנות עסקית, אבדן מוניטין, ירידת ערך וכיו"ב), אשר יגרמו למשתתף או לצד שלישי כלשהו בקשר עם הפעילות ו/או אתר הפעילות ו/או מעשה או מחדל של וואלה! ו/או מי מטעמה; (ב) כל הוצאה, אובדן או נזק שיגרמו בקשר עם מעשים או מחדלים של המשתתפים ו/או גולשים אחרים; (ג) כל הוצאה, אובדן או נזק שיגרמו בקשר עם מעשים או מחדלים של צדדים שלישיים, לרבות, ומבלי לגרוע, ספקי תקשורת (לרבות בקשר לתקלה ו/או לשיבוש, זמני או קבוע, בקווי התקשורת); (ד) כל הוצאה, אובדן או נזק שיגרמו בקשר עם גישה בלתי מורשית, התקפות, פריצה וחדירה למידע (או ניסיון לבצע כל אחד מאלה) באמצעות קווי תקשורת או רשת תקשורת אחרת; (ה) כל הוצאה, אובדן או נזק שייגרמו כתוצאה מעדכון ו/או ביטול ו/או הסרה של תכנים מאתר הפעילות; וכן (ו) כל הוצאה, אובדן או נזק שיגרמו בקשר עם נסיבות של כח עליון ו/או נסיבות אחרות שאינן בשליטת וואלה! ו/או מי מטעמה.
7.2.מבלי לגרוע מהאמור לעיל, וואלה! ו/או מי מטעמה ו/או ספקית הפרס, לא תהנה אחראיות באופן כלשהו לכל תקלה ו/או איחור ו/או שיבוש בפעילות (לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, בקווי בזק ו/או במערכות האינטרנט) אשר יגרמו מכל סיבה שהיא, בין היתר ומבלי לגרוע מכלליות האמור, מחמת כוח עליון ו/או מחמת אירועים שאינם בשליטת וואלה!, ואלו לא יזכו אף משתתף בכל סעד ו/או זכות. במקרה של תקלה ו/או שיבוש כאמור, תהיה וואלה! רשאית, מכל סיבה שתיראה לה סבירה, לבטל את הפעילות, לשנות את תנאיה, לשנות את הפרסים ו/או לנקוט בכל פעולה אחרת כפי שתמצא לנכון. כל פעולה כאמור תיחשב כתוספת לתקנון הפעילות ותחייב כל אדם ו/או משתתף בפעילות. למען הסר ספק ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, יובהר כי לאף אדם, לרבות למשתתף כלשהו בפעילות, לא תהא כל טענה או זכות כלשהי בקשר לפעולות בהן תנקוט וואלה! עקב תקלה ו/או שיבוש כאמור לעיל וכי וואלה! אינה ולא תהיה אחראית לכל נזק ישיר ו/או עקיף, לרבות כל הוצאה, אבדן, הפסד וכיו"ב, שיגרמו לאדם כלשהו, בין אם במישרין ובין אם בעקיפין, לרבות למשתתף כלשהו בפעילות, עקב ו/או בקשר עם תקלה ו/או שיבוש בפעילות ו/או עקב הפעולות שתנקוט וואלה! כאמור.
7.3.המשתתפים מודעים לכך, כי על אף כל האמצעים המושקעים במערכות השונות, מערכות התקשורת, המחשוב והרישום הינן מערכות מורכבות אשר אינן חסינות מטעות או תקלה, לרבות תקלות הנובעות מטעויות אנוש. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, תתכנה תקלות טכניות שימנעו, בין השאר, קליטת הפרטים במערכות הרלוונטיות ו/או שיבוש במשחק (לרבות בספירת הניקוד) ו/או במועד ההשתתפות של כל משתתף, והמשתתפים מוותרים על כל טענה כלפי וו/אלה ו/או מי מטעמה ו/או ספקית הפרס בקשר לכך.
8.כללי
8.1.תקנון זה מסדיר את תנאי ההשתתפות בפעילות והינו חוזה לכל דבר ועניין. התקנון ממצה את זכויות וחובות הצדדים ועצם ההשתתפות בפעילות, מהוה הסכמה מלאה לכל האמור בו.
8.2.בהשתתפות בפעילות זה מאשר המשתתף – והיה והמשתתף קטין אזי ההורה/אפוטורופוס חוקי של המשתתף מאשר בשמו ובשם הקטין כי – הוא קרא תקנון זה והוא מסכים לכל האמור בו.
8.3.כל משתתף בפעילות מצהיר בזאת כלפי וואלה! באופן בלתי חוזר כי אין לו ולכל הבאים בשמו או מטעמו, כל טענה, תביעה או דרישה כלפי וואלה! בכל הקשור במישרין או בעקיפין בפעילות. ההשתתפות בפעילות הינה באחריותו הבלעדית של המשתתף ו/או הזוכה ו-וואלה! ו/או מי מטעמה ו/או ספקית הפרס לא תהנה אחראיות כלפי המשתתף ו/או הזוכה לכל נזק גוף ו/או רכוש ו/או אובדן ו/או הוצאה אשר ייגרם למשתתף ו/או הזוכה ו/או למי מטעמם, בקשר ישיר או עקיף עם הפעילות.
8.4.וואלה! תהיה רשאית להפסיק בכל עת, ולאלתר, מכל סיבה שהיא, לפי שיקול דעתה המוחלט והבלעדי, את הפעילות ו/או לשנות את כל תנאיה או חלק מהם ו/או את הפרס ו/או את מרכיביו, בהודעה אשר תתפרסם באתר הפעילות. מוסכם, כי הודעה כאמור תשמש הודעה מספיקה והולמת והמשתתפים מוותרים על כל טענה בנוגע לסיום או שינוי תנאי הפעילות.
8.5.וואלה! שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי תקנון זה מעת לעת וללא מתן הודעה מראש. השינוי כאמור יכנס לתוקף באופן מיידי מרגע פרסומו באתר הפעילות. באחריות המשתתפים להתעדכן בשינויים שחלו, אם חלו, בתקנון זה. השתתפות בפעילות, מהווה הסכמת כל משתתף להוראות תקנון זה ולתנאי המעודכנים והמתוקנים, כפי שיהיו בכל עת.
8.6.עובדי וואלה! ויספקית הפרס אינם רשאים להשתתף בפעילות. האיסור חל גם על בני משפחותיהם של הנ"ל. לעניין סעיף זה, "בני משפחה" - אבא, אמא, אח, אחות,בן-זוג, בן, בת.
8.7.לבירורים ושאלות בקשר לפעילות ניתן לפנות אל וואלה!, בכתובת marketingsupport@walla.net.il
8.8.אין בתקנון זה כדי לגרוע מאילו מזכויותיה של וואלה! על פי תקנונים אחרים המפורסמים על-ידה.
8.9.כל סעיף מסעיפי תקנון זה עומד בפני עצמו, וגם אם ייקבע כי סעיף מסוים הינו בלתי חוקי, בטל או לא אכיף, לא ישפיע הדבר על שאר סעיפי התקנון.
8.10.כל התנהגות של וואלה! לטובת משתתף בניגוד לאמור בתקנון, הינה לפנים משורת הדין בלבד ולא תשמש או תיחשב כויתור שלה על האמור בתקנון זה.
8.11.מקום השיפוט הייחודי והבלעדי בגין כל עניין הקשור לפעילות הוא אך ורק בבתי המשפט המוסמכים בתל אביב ועל הפעילות יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.

וואלה מאחלת לכל המשתתפים הצלחה

  • עוד באותו נושא:
  • מונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully