וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ספרד: דה חאה נפצע, בספק להמשך שלב הבתים

השוער המחליף סובל ממתיחה, קסיאס בכל מקרה ימשיך בין הקורות. צ'אבי אלונסו לקראת צ'ילה: "עכשיו אנחנו יכולים להילחם, או פשוט לנסוע הביתה"

דויד דה חאה, שוער נבחרת ספרד. AP
ימשיך לחכות לבכורה במונדיאלים. דה חאה/AP

אחרי הופעת האימים של נבחרת ספרד במשחק נגד הולנד במחזור הראשון של בית ב', ויסנטה דל בוסקה קיבל עוד חדשות לא טובות: דויד דה חאה נפצע והוא בספק גדול לשני המשחקים שנותרו לאלופת העולם בשלב הבתים.

שוער מנצ'סטר יונייטד עבר היום (ראשון) בדיקה ממנה עולה שהוא סובל ממתיחה חזקה. דה חאה למעשה הגיע לטורניר בעקבות הפציעה של ויקטור ואלדס, אבל אחרי שאיקר קסיאס הציג יכולת רעה מאוד בתבוסה 5:1 לאורנייה, היו מי ששיערו שהוא ישלח לעמוד בין הקורות במשחק נגד צ'ילה ביום רביעי. כעת נראה שדל בוסקה בכל מקרה ימשיך עם קסיאס בין הקורות, בעוד פפה ריינה יישב על הספסל.

הספרדים יודעים שהפסד לצ'ילה ישלח אותם הביתה כבר אחרי שלב הבתים, כשגם תיקו תהיה תוצאה לא טובה. "אנחנו יכולים להישאר כאן ולהילחם, או שפשוט ניסע הביתה", אמר צ'אבי אלונסו, "אנחנו נמצאים היום באותו מקום בו היינו לפני ארבע שנים - אחרי הפסד במשחק הראשון, רק שהפעם אנחנו צריכים לכבוש יותר. בכודרגל הדברים משתנים כל כך מהר, ואנחנו מאמינים שעדיין יש לנו סיכוי טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully