וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דשאן: "חשוב לעשות זאת שוב בעוד חמישה ימים"

מאמן צרפת חגג את ה-0:3 על הונדורס ("זה אף פעם לא קל"), אך כבר הביט קדימה אל עבר המשחק הבא מול שוויץ. בנזמה: "שמח וגאה מאוד, הניצחון הוא הדבר החשוב ביותר"

שחקני נבחרת צרפת חוגגים מול הונדורס. GettyImages
סוף סוף פותחים מונדיאל כמו שצריך. צרפת/GettyImages

ארבע שנים אחרי שהודחה מהמונדיאל בבושת פנים, כבר אחרי שלב הבתים, נבחרת צרפת חזרה לעצמה. הטריקולור הביסו הערב (ראשון) 0:3 את הונדורס במשחק הראשון שלהם בבית ה' ותוך כדי הציגו יכולת מרשימה. דידייה דשאן יכול להיות מרוצה מכל המערכים שלו ובעיקר מקארים בנזמה, שכבש צמד והיה אחראי לשער הנוסף - עצמי של נואל ויאדארס - שער שאושר אחרי שימוש ראשון אי פעם במונדיאלים בטכנולוגיית קו השער. המשחק הבא של צרפת יהיה נגד שוויץ ביום שישי. באותו יום הונדורס תפגוש את אקוודור.

המספרים

* הניצחון של צרפת הערב היה השני שלה בלבד ב-10 המשחקים האחרונים בשלב הבתים של המונדיאל. הקודם היה 0:2 על טוגו ב-2006.

* הניצחון של הטריקולור גם היה הראשון שלהם במשחק פתיחה שלהם במונדיאל מאז 1998.

* קארים בנזמה לא כבש ביורו 2008, לא זומן למונדיאל 2010 ולא כבש ביורו 2012. שער ראשון שלו בטורניר גדול.

* שלושת השערים הראשונים של צרפת במונדיאלים ב-2006, 2010 וב-2014 נכבשו מהנקודה הלבנה.

* נואל ויאדארס הוא השוער הראשון שכובש שער עצמי מאז אנדוני זוביזארטה ב-1998, במשחק של ספרד נגד ניגריה.

* הצמד של קארים בנזמה הוא הראשון של שחקן נבחרת צרפת מאז מונדיאל 1998. הקודם שעשה את זה היה זינדין זידאן, הגמר נגד ברזיל.

עוד באותו נושא

בנזמה הפציץ, צרפת הביסה את הונדורס

לכתבה המלאה
שוער נבחרת הונדורס, נואל ויאדארס. רויטרס
השוער הראשון שכובש שער עצמי מאז 1998. ויאדארס/רויטרס

מאמן נבחרת צרפת, הלא הוא דידייה דשאן היה מרוצה מאוד בסיום ואמר: "היינו סבלניים, גם אחרי שמצאנו פעמיים את המשקוף במחצית הראשונה. זו התחלה מצויינת עבור המונדיאל שלנו, היתה לנו הכנה טובה אבל יש עוד טורניר קשה. אנחנו נהנה מה-0:3 הזה, כי זה אף פעם לא קל, אך עכשיו מה שחשוב הוא שנעשה זאת שוב בעוד חמישה ימים".

השחקן המצטיין של המשחק, קארים בנזמה, שכבש צמד הוסיף: "המטרה שלי היתה לתת משחק טוב, להוביל את הנבחרת לניצחון ועמדתי במטרות הללו. בשער השני הכדור פגע בעמוד ואז בשוער. אני מיד ראיתי שהוא נכנס. אני מאוד שמח ומאוד גאה, אבל הדבר הכי חשוב הוא הניצחון. יש מי ששופט אותי לפי מספר השערים שאני כובש, אבל הצורה בה אנחנו משחקים גם חשובה מאוד".

מאמן נבחרת הונדורס, לואיס פרננדו סוארס הודה בסיום: "במשך 90 דקות הם שיחקו טוב יותר מאיתנו. אין תירוצים, הם פשוט היו עדיפים עלינו. בחלק מהדברים נהיה חייבים להשתפר. בכל מקרה, היה לנו קשה מאוד להתמודד מולם בנחיתות של שחקן. אני לעולם לא מתלונן על השיפוט, ולא אתחיל היום אבל זה היה קשה להתמודד ככה. מצד שני, אפשר ללמוד מההפסד הזה". על השער השני שאושר בטכנולוגיית עין הנץ וגרם לסוארס לזעום אמר המאמן: "בהתחלה המצלמה אמרה שאין שער, ואז היא אישרה אותו, ככה שאני לא יודע מה לחשוב".

מאמן הונדורס לואיס פרננדוס סוארס מתווכח עם מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן. Quinn Rooney, GettyImages
זעם על הטכנולוגייה. סוארס מתווכח עם דשאן/GettyImages, Quinn Rooney

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully