וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה - הולנד: השקט שאחרי הסערה

האוראנג' רוצים לרדת לקרקע לאחר ההצגה מול ספרד וחייבים לגבור על הסוקרוז, אותם למרבה ההפתעה לא ניצחו מעולם במשחק רשמי. ואן פרסי ורובן מתכננים הצגה נוספת, קייהיל חולם להדהים (19:00, ערוץ 1 ו-HD)

מחזור 2מחצית18/06/2014
אוסטרליה
    1:1
      הולנד

      טריוויה

      * שתי הנבחרות נפגשו רק שלוש פעמים בעבר, ושימו לב לזה: הולנד עדיין מחפשת ניצחון ראשון על הסוקרוז. המאזן כרגע הוא ניצחון אחד לאוסטרליה ושתי תוצאות תיקו. יחס השערים הוא 2:3 לטובת האוסטרלים.

      * בשני המונדיאלים האחרונים הדריכו את אוסטרליה מאמנים הולנדים. ב-2006 היה זה חוס הידינק וב-2010 פים ורביק.

      * הולנד ניצחה בכל ארבעת מפגשיה עם נבחרות אסייתיות במונדיאל. ב-1978 ניצחה 0:3 את איראן, ב-1994 גברה 1:2 על ערב הסעודית, ב-1998 הביסה 0:5 את דרום קוריאה וב-2010 רשמה 0:1 על יפן.

      * הולנד השתתפה בשלושה משחקי גמר ומאזנה בגביע העולמי עומד על 44 ניצחונות, 23 תוצאות תיקו ו-10 הפסדים בעשרה מונדיאלים. יחס השערים: 45:76.

      * זהו המונדיאל הרביעי בו אוסטרליה משתתפת והיא עברה רק פעם אחת את שלב הבתים, זה קרה בגרמניה 2006. מאזנם של האוסטרלים עומד על 2 ניצחונות, שלושה תוצאות תיקו ו-5 הפסדים. יחס השערים: 17:8.

      חוס הידינק מאמן נבחרת טורקיה. רויטרס
      יכול לתדרך את הולנד. הידינק/רויטרס

      מפתחות והכנות

      הולנד:

      אחרי ההצגה הענקית מול ספרד, האוראנג' הפכו בין לילה לאחת הפייבוריטיות לזכייה, ולמי שהציפיות ממנה מרקיעות שחקים. גיבורי הערב הנפלא של הולנד, אריאן רובן ורובין ואן פרסי, פוגשים הפעם יריבה נוחה יותר, לכאורה, ורוצים להמשיך בכושר הנפלא שלהם. המערך ההגנתי כביכול שהציב לואיס ואן חאל מול ספרד, שכלל שלושה בלמים, הוכיח את עצמו וישמש את הנבחרת גם הפעם. גם בהרכב ואן חאל לא צפוי לבצע אף שינוי, כשדיילי בלינד ויאן ינמאט ימשיכו לתקוף ולסייע להתקפה כמגנים בשני האגפים. ווסלי סניידר, שהיה היחיד מבין השמות הגדולים בהולנד שלא ממש הופיע מול לה רוחה, יצטרך לנפק הופעה טובה בהרבה. ההגנה תהיה אמונה בעיקר על עצירתו של טים קייהיל, שסיכן שוב ושוב את צ'ילה במשחק הפתיחה, בעיקר בנגיחות נהדרות. ניצחון של הולנד יעניק לה כמעט בוודאות מקום בשמינית הגמר.

      sheen-shitof

      פתרון עוצמתי לכאב

      טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

      בשיתוף Solio
      אריאן רובן שחקן נבחרת הולנד. רויטרס
      עוד הצגה בדרך? רובן/רויטרס

      אוסטרליה:

      הסוקרוז אמנם נראו לא רע מול צ'ילה במשחק הפתיחה, אך לא ניצלו את מצבי ההבקעה שהשיגו, ספגו שלישייה וירדו מנוצחים 3:1. טים קייהיל, ה-כוכב של הסוקרוז, ינסה להטריד את הגנת האוראנג', אך עיקר הנטל יהיה על שחקני ההגנה, שיצטרכו להצר את צעדיהם של שמות גדולים כמו רובין ואן פרסי ואריאן רובן. המאמן אנג' פוסטקוגלו יצטרך לבצע שינוי כפוי אחד, כשאיבן פראניץ' שנפצע במהלך המשחק מול צ'ילה לא כשיר וריאן מקגואן, שנכנס כמחליף, יתפוס את מקומו. למרבה ההפתעה, אוסטרליה מעולם לא הפסידה להולנד במפגשים הרשמיים, מאזן אותו האוסטרלים ינסו לשמר גם אחרי המשחק מחר.

      דיילי בלינד שחקן נבחרת הולנד מול ססאר אספיליקואטה שחקן נבחרת ספרד. GettyImages
      הגיע הזמן לקפוץ כיתה. דילי בלינד מימין/GettyImages

      יעמוד למבחן: דיילי בלינד (הולנד)

      אחרי תצוגה שקטה ונפלאה מול ספרד, שאף כללה שני בישולים (אחד בלתי נשכח לרובין ואן פרסי), המגן המצוין והבן-של נמצא במרכז העניינים. בימים האחרונים דווח באנגליה על רצונו של מאמנו הנוכחי לואיס ואן חאל להביאו למנצ'סטר יונייטד, אך כל עוד הוא חתום באייאקס ולא בקבוצה גדולה אחרת ביבשת, נטל ההוכחה עדיין עליו. בגיל 24, הגיע הזמן לעשות לקפוץ כיתה. המונדיאל הזה יכול לצרוב את שמו בתודעה. עכשיו כל מה שנותר לו זה לשמור על יציבות.

      הרכבי הקבוצות

      אצטדיון: ביירה-ריו, פורטו אלגרה
      קהל: 42877

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully