וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה רוסי: "החום ובריאות השחקנים? לפיפ"א יותר חשוב הכסף"

איטליה מתכוננת לקוסטה ריקה וקשרה תקף את פיפ"א: "לשחק בשעות החמות זה חוסר כבוד כלפי השחקנים, האינטרסים הכלכליים קודמים לבריאותנו". על סגנון המשחק של נבחרתו אמר: "טיקי-טאקה? פראנדלי פיתח סגנון שמתאים לנו"

קשר נבחרת איטליה דניאלה דה רוסי. AP
"החום ברסיפה יקשה עלינו יותר מאשר על קוסטה ריקה"/AP

נבחרת איטליה מתכוננת למשחקה ביום שישי נגד קוסטה ריקה (19:00) וקשר האזורי דניאלה דה רוסי ניצל את ימי המנוחה וההכנה כדי להתראיין לתקשורת האיטלקית ולבקר את האופן בו פיפ"א מנהלת את הטורניר. דה רוסי נשאל האם המשחקים, שמתחילים בשעות הצהריים פוגעות בשחקנים, והשיב: "שעות המשחקים בוודאי לא תורמות לבריאות השחקנים, לשחק בכזה חום כבד זה חוסר כבוד כלפי השחקנים. אבל זאת לא בעיה רק של פיפ"א. כשאנחנו משחקים באיטליה בשעות הערב של חודש ינואר הקר אנחנו גם תחת סיכון. האינטרסים הכלכליים של פיפ"א קודמים לבריאות השחקנים".

על היריבה קוסטה ריקה, שניצחה 1:3 את אורוגוואי, אמר דה רוסי: "יש לקוסטה ריקה שחקנים מעניינים. החום ברסיפה יקשה עלינו יותר מאשר עליהם. הם רגילים לאקלים הטרופי". בניצחון על אנגליה האיטלקים שלטו בכדור, שיחקו כדורגל לטיני ויצרו לא מעט מצבים ליד שערו של ג'ו הארט. "טיקי-טאקה? פראנדלי פיתח סוג של סגנון שמתאים לנו", אמר דה רוסי. חם מאוד פה והסגנון הזה מפחית מהעומס והלחץ".

שחקני נבחרת איטליה דניאלה דה רוסי (ימין) מריו באלוטלי (מרכז) ג'אנלואיג'י בופון (שמאל). AP
הפסקה קטנה מההכנות. דה רוסי, באלוטלי ובופון עם ילדים ברזילאים שהתארחו באימון/AP

דה רוסי קיבל מחמאות על משחקו הטוב מול אנגליה, אבל כוכב רומא, שכבר הניף עם איטליה את גביע העולם ב-2006, הצטנע: "זאת שטות לחשוב שאין לי תחליף, שניים-שלושה שחקנים אחרים יכולים לעשות את מה שאני עושה, ואפילו טוב יותר. טיאגו מוטה לדוגמה יכול לקבל כדור מההגנה ולהעביר אותו מההגנה להתקפה בצורה מצוינת, ברמה עולמית ממש. אני רוצה שהנבחרת תיקח נקודות ותשחק טוב".

לבסוף התייחס דה רוסי לחברו לנבחרת אנדראה פירלו, שבגיל 35 ממשיך לעשות קסמים במדי האזורי. "התקופות שבילינו בטורנירים השונים יהיו חקוקים בלבי, וגם את התקופות הקשות יותר כמו המונדיאל בדרום אפריקה אני לא אשכח. פירלו יפרוש מהנבחרת בסוף המונדיאל, חלקנו את אותו חדר במשך עשר שנים, תמיד הייתה בינינו הרמוניה. הוא דוגמה ומופת וראוי לכל האהבה. אנחנו כמו משפחה בחודש וחצי האלה, באוגוסט נחזור להיות יריבים בליגה. אני אמשיך לשחק בנבחרת כל זמן שאני יכול".

עוד באותו נושא

מריו באלוטלי: "עכשיו כולן צריכות לפחד מאיתנו"

לכתבה המלאה
קשר נבחרת איטליה אנדראה פירלו. GettyImages
"פירלו ראוי לכל האהבה אליו"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully