וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזאר מונדיאל: הבדיחות על סונג, חוקי הסקס המוזרים ושוב, מרלן דול

המרפק של קשר קמרון וברצלונה זכה לממים חביבים, לשחקני ברזיל אסור תנוחות אקרובטיות במיטה וכוכבת הפורנו הצ'ילאנית עמדה בעוד מרתון של 16 שעות סקס והצהירה: "אם זוכים, אקיים יחסי מין שבוע שלם"

עריכה: טל רזניק

בוידיאו: אסו-אקוטו לא נרגע לאחר שנגח בחברו לנבחרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המרפק של אלכס סונג במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי), במשחק בין קמרון לקרואטיה, הלך היישר לגבו של מריו מנדז'וקיץ' וסידר לקשר ברצלונה כרטיס אדום מטופש ביותר. הרשת לא איחרה להגיב עם תמונות חביבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי לא מעט מחקרים, סקס לפני משחקים יכול לעזור לשחקנים. אבל לכו תספרו את זה למאמני המונדיאל, שרובם שומרים על גישה שמרנית בכל הנושא. מאמן בוסניה, סאפט סושיץ', לא היסס לומר: "לשחקנים לא יהיה סקס בברזיל. מצידי, הם יכולים לענג את עצמם. זה לא נופש, באנו לעבוד".

בוסניה הרצגובינה. GettyImages
"שיענגו את עצמם"/GettyImages

על פי ידיעה מהמגזין "טיים", הנבחרות בהן מותר לשחקנים לקיים יחסי מין במהלך הטורניר הן גרמניה, ספרד, ארה"ב, אוסטרליה, איטליה, הולנד, שוויץ, אורוגוואי ואנגליה. אלא שבהן העסק נאסר לחלוטין הן בוסניה, רוסיה, צ'ילה ומקסיקו.

שחקני נבחרת גרמניה. GettyImages
אין מגבלות בגרמניה/GettyImages

אלא שיש נבחרות אצלן קיימים חוקים מסובכים יותר. בצרפת למשל, השחקנים מורשים לקיים יחסים, אבל לא לאורך לילה שלם. בברזיל, אסור להם לנסות תנוחות "אקרובטיות". בקוסטה ריקה אמרו לשחקנים שרק אם יעלו לסיבוב השני יותר להם לחגוג בין הסדינים. בניגריה הבהירו לשחקנים שלנשואים מותר ולרווקים אסור.

שחקני נבחרת ברזיל טיאגו סילבה, דני אלבס. GettyImages
בלי "אקרובטיקה" בברזיל/GettyImages

מרלן דול, שחקנית הפורנו הצ'ילאנית, הופכת במהרה ל"כוכבת" הטורניר ושמה נפוץ לכל עבר. לאחר הניצחון במשחק הראשון, דול עמדה בהבטחתה וקיימה יחסי מין עם זרים במשך 12 שעות. שלשום היא הצהירה שתעלה את הרף ל-16 שעות רצופות אם צ'ילה תנצח את ספרד, מה שאכן קרה. לאורך כל המרתון המיני שלה במהלך הלילה החולף, דול הקפידה להעלות תמונות שלה במצבים אינטימיים במיוחד לחשבון הטוויטר, עד שזה נסגר על ידי מנהלי האתר, שהבינו שהדברים חצו את הגבול. אלא שזה לא הזיז יותר מדי לדול. החשבון נפתח במהרה מחדש, כולל התמונות (תוכלו למצוא אותן לבד, אנחנו נחסוך מכם) והיא אף כתבה שם: "היה תענוג, אנחנו הולכים לזכות במונדיאל. אם נזכה, אני מעלה את הרף לשבוע שלם ומזמינה את כל צ'ילה למיטה שלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עד לגביע? דול/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully