וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקארוני מאוכזב: "לא שמחים מהתוצאות בשלב זה של הטורניר"

מאמן יפן חש תחושת החמצה לאחר התיקו המאופס של הסמוראים עם יוון. "אצטרך לשנות סגנון מול קולומביה". מאמן יוון פרננדו סנטוס זעם על קצוראניס: "אם לא היה סופג אדום היינו יכולים לנצח"

עדיין לא הטביע את חותמו. סמאראס מול אוקובו/GettyImages

אחרי הדרמות שקיבלנו במשחקים בין קולומביה לחוף השנהב ואורוגוואי מול אנגליה, נבחרות יפן ויוון סגרו את יום המשחקים עם 0:0 מאכזב בנאטאל. היפנים היו טובים יותר ונהנו מיתרון מספרי החל מהדקה ה-37 אבל יכולת נהדרת של קרנזיס השוער היווני מנעה מהיפנים ניצחון והעבירה את ההכרעה למחזור הסיום. היפנים יפגשו במחזור הבא את קולומביה שהבטיחה את עלייה לשמינית הגמר, יוון וחוף השנהב תיאבקנה במשחק המקביל.

המספרים

* בעקבות התיקו של יפן ויוון, קולומביה הבטיחה העפלתה לשמינית הגמר והיא צולחת את שלב הבתים לראשונה מאז 1990.

* יוון הגנתית? הנבחרת של פרננדו סנטוס שמרה על שער נקי אחרי שמונה משחקים רצופים בהם היא סופגת.

* האדום של קצוראניס היה החמישי במונדיאל. המאזן של הנבחרות הקודמות שנותרו בעשרה שחקנים הוא 8:0.

* קוסטאס קצוראניס הוא השחקן הראשון של יוון שמורחק בגביע העולם.

עוד באותו נושא

קרנזיס הציל את יוון ב-0:0 מול יפן

לכתבה המלאה
פרננדו סנטוס מאמן נבחרת יוון. GettyImages
טענות נגד השיפוט. פרננדו סנטוס/GettyImages

מאמן יפן אלברטו זקארוני היה מאוכזב מהתוצאה: "ידענו שצריך להיות אגרסיביים לאורך המשחק, והיינו כאלה, שיחקנו חזק כמו שתכננו, אבל לא היינו מספיק מהירים וחדים. היינו מסוכנים במחצית הראשונה אבל היה חסר לנו הספרינט האחרון, הנגיעה האחרונה. במחצית השנייה היינו צריכים להניע את הכדור מהר יותר. אנחנו לא שמחים מהתוצאות בשלב זה של הטורניר, לחצנו חזק וניסינו לנצח. יש לנו עוד משחק אחד, אבל כרגע אני לא שמח בכלל. החזקנו הרבה בכדור, הגענו למצבים ולא ניצלנו אותם. אני לא יודע באיזה הרכב קולומביה תעלה מולנו, אבל אני אצטרך לשנות את הסגנון מולם ולא לשחק כפי ששיחקתי בשני המשחקים הראשונים. היינו צריכים לנצח את יוון".

מאמן יוון פרננדו סנטוס זעם על שחקנו קוסטאס קצוראניס, שהכשיל מאחור את מקוטו האסבה והשאיר את נבחרתו בחיסרון מספרי: "ההרחקה של קצוראניס שינתה את כיוון המשחק. אם הוא לא היה סופג אדום היינו יכולים לנצח. אמרתי לשחקנים במחצית להיות צפופים בהגנה, ניסינו לחסל את הקישור שלהם, והצלחנו לעשות את זה למרות שהיפנים היו יותר דומיננטים. אמרתי לשחקנים להגן ולנסות לעקוץ במתפרצות".

מאמן נבחרת יפן אלברטו זאקרוני. AP
הנבחרת שלו משחקת טוב, התוצאות קצת פחות מרשימות. זאקרוני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully