וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירוש: "הייתי שם את כל הכסף שלי על איראן"

ארגנטינה בפתח? הפורטוגלי לא חושש: "עם התמיכה של הברזילאים, נהיה רוב באצטדיון". שליחנו מדווח מהמחנה האיראני

מאמן נבחרת איראן, קרלוס קיירוש. רויטרס
משימה לא פשוטה לפניו. קיירוש/רויטרס

?מצטער על האיחור, לקח לנו שעתיים להגיע מקצה אחד של העיר לקצה השני?, פתח מאמן נבחרת איראן, הפורטוגלי קרלוס קיירוש, את מסיבת העיתונאים של נבחרתו לקראת המשחק מול ארגנטינה (שבת, 19:00, ערוץ 1).

השעה הייתה כבר ארבע אחר הצהריים בבלו הוריזונטה והמאמן החל בנאומי המוטיבציה: ?נשחק נגד נבחרת שרוצה לזכות בגביע. אנחנו כאן כדי לזכות בכבוד. זה משחק קשה, ואין ספק שזה יהיה המשחק הכי נצפה ומסקרן בהיסטוריה של הכדורגל האיראני. מעולם לא שיחקנו נגד נבחרת שכזו והשחקנים שלי כבר מצפים לזה?.

אוהדים של נבחרת איראן. אורן יוסיפוביץ,
באיראן מאמינים בנבחרת/אורן יוסיפוביץ

כמה דקות קודם לכן, קוסטה ריקה השלימה עוד סנסציית מונדיאל וקיירוש התייחס: ?זה נותן לנו מוטיבציה. יש לנו הרבה מה להוכיח בכדורגל וזו ההוכחה שאף משחק לא מוכרע לפני ששוחק. הקבוצות הטובות לא תמיד מנצחות, כמו שהקבוצות הפחות טובות לא תמיד מפסידות. זו ההזדמנות שלנו?.

עיתונאי איראני לקח את זכות הדיבור ונאם: ?הנשיא האיראני רוחאני הודה לך על המשחק נגד ניגריה ואיחל לך משחק טוב נגד ארגנטינה. מיסטר קיירוש, העם האיראני אוהב אותך ורוצה שתישאר בתפקיד גם לאחר המונדיאל הזה. הבאת את האיראנים למעמד הכי מכובד?.

?זה כבוד ויוקרה עבורי, לשמוע שהנשיא והעם מעריכים את העבודה שלנו?, הודה קיירוש. ?אבל עכשיו הגיע הזמן לספק קבלות. המילים האלו רק מעלות את האחריות והמחויביות שלנו. אנחנו לא לוקחים את המחמאות וחוגגים, אלא מרגישים עוד יותר מחויבים. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, לא משנה נגד מי. זו האחריות שלנו, לשחק בשביל העם האיראני ולהביא גאווה לאוהדי הכדורגל באיראן, כולל לנשיא?.

עוד באותו נושא

ארגנטינה רוצה לחגוג על איראן

לכתבה המלאה
נשיא איראן חסן רוחאני צופה במשחק בין איראן לניגריה במונדיאל. 17 ביוני 2014. טוויטר, צילום מסך
ראה את המשחק מול ניגריה ובירך את המאמן קיירוש. רוחאני/צילום מסך, טוויטר

בהמשך התייחס קירוש לאווירה שצפויה להיות באצטדיון, לאור העידוד המאסיבי לו זכו הארגנטינאים במשחק הראשון שלהם בטורניר, ב-1:2 מול בוסניה בריו: ?אנחנו בונים על התמיכה של הברזילאים במשחק הזה. ברזיל ואיראן, יחד, יהיו בנוכחות גדולה יותר אפילו מארגנטינה?.

לסיום נשאל המאמן: ?אם היו לך 10 הימורים לשים על המשחק הזה, כמה מהם אתה שם על איראן??.

קיירוש ענה: ?הייתי מהמר בכולם על איראן כי זה אני. אם אני מהמר, אני מהמר הכול. למה שאהמר על מה שכולם מהמרים? אני מאמין בלזכות בכל או בלהפסיד את הכול. והייתי שם את הכול על איראן?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully