וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב - פורטוגל: רונאלדו ינסה לעצור את ההתפרקות

אחרי ההשפלה מול גרמניה ועם חצי הרכב שלא יכול לשחק, הסלסאו חייבים להתאושש נגד האמריקאים, שיודעים שניצחון נוסף שווה שמינית גמר (שני, 1:00, ערוץ 1 ו-HD)

מחזור 2מחצית23/06/2014
ארה"ב
    0
      פורטוגל

      טריוויה

      * שתי הנבחרות נפגשו חמש פעמים בעבר. ארבע פעמים זה קרה במשחקי ידידות ופעם נוספת במונדיאל 2002. המאזן: שני ניצחונות לכל נבחרת ותיקו אחד. יחס השערים גם הוא זה: 5:5.

      * שלושת המפגשים הראשונים התקיימו בפורטוגל והמארחת ניצחה שניים מהם. הניצחון האחרון של הסלסאו על ארצות הברית היה בדצמבר 1990.

      * מאז, האמריקאים ניצחו פעמיים. במשחק ידידות ביוני 1992 הם חגגו 0:1 בשיקגו. בשלב הבתים של מונדיאל 2002 הדהימו עם 0:3 כבר במהלך המחצית הראשונה בדרך ל-2:3 בסיום.

      * פורטוגל מגיעה אחרי התבוסה הגדולה בתולדותיה במונדיאלים, ה-4:0 מול גרמניה.

      * יורגן קלינסמן היה מאמן נבחרת גרמניה כאשר זו גברה 1:3 על פורטוגל וזכתה במקום השלישי במונדיאל 2006.

      יורגן קלינסמן מאמן נבחרת ארה"ב. רויטרס
      כבר ניצח את פורטוגל בעבר. קלינסמן/רויטרס

      מפתחות והכנות

      פורטוגל

      הסלסאו ספגו השפלה גדולה במחזור הפתיחה. כריסטיאנו רונאלדו לא הורגש, פפה הורחק ולא ישחק מול האמריקאים וגרמניה פירקה לגורמים את הנבחרת של פאולו בנטו. לפורטוגלים ברור שהפסד נוסף, כנראה שגם תיקו, ישאיר אותם מחוץ לטורניר כבר בשלב הזה והם יעשו כל שביכולתם על מנת שזה לא יקרה, אבל האתגר, מול נבחרת אמריקאית פחות מוכשרת, אך מלאת אופי, לא יהיה פשוט כלל. רונאלדו סוחב פציעה ורופא הנבחרת כבר הזהיר אותו שלא לשחק, אולם נראה כי כוכב ריאל מדריד יעלה על כר הדשא. ז'ואאו מוטיניו וראול מיירלש, שהיו גרועים במיוחד מול גרמניה, יהיו חייבים להתעלות הפעם ובנטו עדיין מתלבט לגבי השחקן שייפתח בחוד לאחר שהוגו אלמיידה נזקק לחילוף מוקדם בשל פציעה במשחק הקודם ואדר נכנס במקומו. גם פאביו קואנטראו, שגמר את הטורניר בגלל פציעה, ייעדר ואם לא די בכך, השוער רוי פטריסיו פצוע ולא יכול לשחק לפחות עד שמינית הגמר.

      sheen-shitof

      מאריכים את האקט

      כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

      בשיתוף "גברא"
      כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל פצוע באימון. AP
      הכול עליו, והוא בכלל פצוע. רונאלדו/AP

      ארצות הברית

      זה לא היה קל, אבל האמריקאים, שמאוד מאמינים בכוחם לעלות מהבית הלא פשוט הזה, פתחו ברגל ימין. הם עלו ליתרון עם השער הכי מהיר בטורניר, ספגו לקראת הסיום ומיד כבשו שער ניצחון כדי לנקום בגאנה על ההדחות בשני המונדיאלים הקודמים. לקראת פורטוגל, יצטרך המאמן יורגן קלינסמן להחליט את מי הוא מרכיב בחוד במקומו של ג'וזי אלטידור, שסובל מפציעה בהאמסטרינג וכלל לא ברור אם יוכל לחזור לשחק בטורניר הזה. קלינסי גם שובר את הראש בניסיון להבין, ולהסביר לשחקניו, איך עוצרים את כריסטיאנו רונאלדו. נראה שהמאמן יפתח עם חמישה שחקנים הגנה ויותיר את קלינט דמפסי לבדו בחוד.

      קלינט דמפסי, שחקן נבחרת ארה"ב. רויטרס
      לבד בחוד? דמפסי/רויטרס

      יעמוד למבחן

      טים הווארד (ארצות הברית)

      הווארד הגיע למנצ'סטר יונייטד בקיץ 2003, חודש אחד בדיוק לפני כריסטיאנו רונאלדו. השוער הוותיק שיתף פעולה עם הסופרסטאר הפורטוגלי במדי השדים האדומים במשך שלוש שנים והוא מכיר כל בעיטה, כל הטעייה וכל תרגיל שלו. הווארד יצטרך להביא את ההיכרות הזו למשחק, כי אם הוא יצליח לנעול את השער בפני רונאלדו, כמו שעשה מנואל נוייר, הרי שלפורטוגל החבולה לא יישארו יותר מדי פתרונות.

      הרכבי הקבוצות

      אצטדיון: ארנה דה אמזוניה, מנאוס
      קהל: 40123

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully