וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי אלונסו החליט לפרוש מנבחרת ספרד

החל גל הפרישות אצל אלופת העולם היוצאת: קשר ריאל ייפרד לאחר המשחק נגד אוסטרליה. היה שותף לזכיות ביורו ובמונדיאל

עריכת וידאו: מתן חדד

נבחרת ספרד מסיימת במונדיאל הזה את תקופת הזוהר שלה כשליטת הכדורגל העולמי, וכעת בעקבות ההדחה המוקדמת הכוכבים מתחילים להיפרד. אחרי שדויד וייה הודיע עוד לפני המונדיאל בברזיל כי יפרוש מכדורגל בינלאומי, היום (שבת) הגיע תורו של צ'אבי אלונסו. קשרה בן ה-32 של ריאל מדריד, שהיה שותף כבר לזכייה ביורו 2008 ובהמשך שותף בכיר בזכיות במונדיאל 2010 ויורו 2012, החליט לחתום את הפרק שלו במדי לה רוחה ולהתרכז בקבוצה.

שחקן נבחרת ספרד, צ'אבי אלונסו. רויטרס
חותם קריירה מפוארת במדי הנבחרת. צ'אבי אלונסו/רויטרס

הקשר הבאסקי רשם עד כה 113 הופעות וכבש 16 שערים במדי נבחרת ספרד, כולל הפנדל בתבוסה 5:1 להולנד בפתיחת הטורניר. הוא נטל חלק בשלושה גביעי עולם, שתי אליפויות אירופה וגביע קונפדרציות אחד, ועשוי לערוך הופעה אחרונה במשחק האחרון של ספרד בטורניר, מול אוסטרליה ביום שני.

אלונסו סבל בשנתיים האחרונות מפציעות רבות שמנעו ממנו ליצור רצף משחקים והמטרה שלו היא לנוח בתקופות המיועדות למשחקי הנבחרות כדי לעמוד לרשותו של קרלו אנצ'לוטי בריאל מדריד. כזכור, הקשר חידש את חוזהו אצל הבלאנקוס בינואר האחרון עד 2016.

בעניינו של ויסנטה דל בוסקה אין כל שינוי. בהתאחדות הספרדית מתעקשים שהמאמן הוותיק ימשיך בהתאם לחוזהו ומצפים ממנו להוביל את חילופי הדורות בנבחרת לקראת יורו 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully