וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד - צ'ילה: ואן חאל תוקף את "הטריקים של פיפ"א"

האוראנג' ולה רוחה ינסו להימנע ממפגש עם המארחת בשלב הבא, ואן חאל סבור שהלו"ז מוטה לטובת ברזיל. הולנד ללא ואן פרסי ואינדי, וידאל ואראנגיס בספק (ב', 19:00, ערוץ 1 ו-HD)

מחזור 3מחצית23/06/2014
הולנד
    0:0
      צ'ילה

      טריוויה

      * יהיה זה המפגש השני בלבד בין הנבחרות ברכל הזמנים. המשחק האחד והיחיד ביניהן, שהתרחש אי שם באולימפיאדת 1928, הסתיים ב-2:2.

      * הולנד מעולם לא ניצחה יריבה דרום אמריקאית במונדיאל שהתרחש בדרום אמריקה. בשני משחקים כאלה ב-1978 היא סיימה פעח אחת בתיקו (0:0 עם פרו) ופעם אחת הפסידה (3:1 לארגנטינה).

      * למרות הנתון למעלה, הולנד הפסידה רק פעמיים מתוך 11 משחקים מול יריבות מדרום אמריקה. האחרון שבהם ב-1994 לברזיל.

      * צ'ילה ניצחה רק בשניים מתוך 11 המפגשים שלה מול יריבות אירופאיות לאורך השנים במונדיאל.

      * אם הולנד תנצח, היא תשלים מונדיאל שני רצוף עם 9 נקודות בסיום שלב הבתים.

      * האוראנג' לא הפסידו במשחק מכריע על מיקום בשלב הבתים מאז 1994.

      * לה רוחה תוכל לשבור שיא היסטורי: אם תנצח, היא תרשום שלושה ניצחונות רצופים במונדיאל לראשונה בתולדותיה.

      ממפיס דפאי שחקן נבחרת הולנד חוגג. רויטרס
      מקבל הזדמנות בהרכב. דפאי/רויטרס

      מפתחות והכנות

      הולנד:

      שתי הנבחרות אמנם כבר הבטיחו את העפלתן לשמינית הגמר, אך על המקום הראשון צפויה מלחמת חורמה, לא פחות. המפסידה עשויה לפגוש בשמינית הגמר את ברזיל המארחת - אולי היריבה הקשה ביותר שניתן לבקש - ותגיע לשלב הבא כאנדרדוג מובהק. גם האוראנג', שמציגים עד כה כדורגל מלהיב, יודעים שתוצאה טובה מול לה רוחה היא בגדר חובה. אחרי הניצחון הדרמטי 2:3 על אוסטרליה, כל מה שלואי ואן חאל וחבורתו צריכים הוא תיקו, שיספיק למקום הראשון בזכות הפרש שערים עדיף, אך מובן שגם ניצחון הוא מטרה.

      ואן חאל יצא נגד "הטריקים של פיפ"א", כדבריו, כשלטענתו, העובדה שברזיל משחקת אחרונה תעניק יתרון למדינה המארחת: "פיפ"א בכל משחק מקדמת את הפייר פליי, אבל היא משחקת בטריקים. זה לא דבר טוב. זה לא פייר פליי".

      שני המשחקים הראשונים של ברזיל שוחקו לפני המשחקים של הולנד, אך הפעם זה יהיה אחרת. "אנחנו הולכים להתמקד רק בניצחון על צ'ילה, ואני לא חושב שהעובדה שברזיל תשחק אחרינו תשפיע עלינו. אני מניח שברזיל תהיה ספורטיבית. אבל מה למען השם פיפ"א עושה? זאת השאלה".

      ואן חאל ייפתח עם כל התותחים הכבדים, לרבות אריאן רובן שמציג יכולת נפלאה עד כה, אך ייאלץ להסתדר ללא שני שחקני הרכב קבועים: רובין ואן פרסי נעדר בעקבות צבירת כרטיסים צהובים ויוחלף ככל הנראה בקלאס יאן הונטלאר בחוד. ברונו מרטינס אינדי ספג פציעה מול אוסטרליה וייעדר, מה שיסיט את דריל ינמאט לעמדה אחורית יותר ויעניק הזדמהות בקישור לממפיס דפאי, שהעניק תרומה נהדרת מהספסל מול אוסטרליה וכבש שער ניצחון. גם ג'ואל ולטמן וטרנס קונגולו בתמונת ההרכב. ואן חאל מתלבט אם לזנוח את המערך עמו פתח בשני המשחקים הראשונים ולעבור לשיטה של 4-3-3, אך בהולנד מדווחים כי מדובר בסיכוי נמוך.

      sheen-shitof

      פתרון טבעי

      גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

      בשיתוף גברא
      ארתורו וידאל נבחרת צ'ילה. Matthias Schrader, AP
      פציעה מדאיגה. וידאל/AP, Matthias Schrader

      צ'ילה:

      הטורניר הנהדר של לה רוחה המרגשת ניצב בפני נקודה מכריעה: הפסד ישלח אותם ככל הנראה למפגש עם ברזיל, ממנה יש לה זיכרונות צורבים במיוחד. צ'ילה הודחה פעמיים בעבר בשמינית הגמר על ידי הסלסאו, ודווקא כשהיא נמצאת בשיא יכולתה היא רוצה להימנע ממפגש שישיב את השדים מהעבר. עשרות אלפי הצ'יליאנים ששטפו את ברזיל והפכו לסיפור החם של המונדיאל שוב יהוו רוב ביציעים, ורוצים לראות הצגה נוספת של הלוחמים באדום. גם לחורחה סמפאולי יש לא מעט טרדות לקראת המשחק. צ'ארלס אראנגיס, שהיה המצטיין בניצחון הגדול על ספרד, נפצע בימים האחרונים והחמיץ את האימון ביום שישי. הוא נמצא בספק, כמו גם ארתורו וידאל שעוד סוחב פציעה מתחילת הטורניר, אך לגבי שניהם מעריכים בצ'ילה כי הם יוכשרו ויפתחו בהרכב.

      ווסלי סניידר שחקן נבחרת הולנד. GettyImages
      הגיע הזמן להצדיק את האשראי, חביבי. סניידר/GettyImages

      יעמוד למבחן: ווסלי סניידר (הולנד)

      בניגוד מוחלט ליתר חבריו, הקשר הוותיק סובל עד כה מטורניר חלש. אחרי שהציג יכולת חלשה בניצחון על ספרד, גם מול אוסטרליה לא הגיע תיקון וסניידר חייב להתחיל לנפק הצדקה לקרדיט הקבוע שהוא מקבל בהרכב. בהולנד נשמעים כבר קולות הקוראים להעניק מקום של קבע בהרכב לממפיס דפאי הצעיר והמוכשר, שלמזלו של סניידר יפתח הפעם בגלל אילוצים. כדי שמקומו של סניידר יהיה בהרכב גם בשמינית הגמר, עליו לספק משחק טוב ולהוריד מהנטל הרב שמוטל על כתפיו של אריאן רובן, שבהיעדרו של רובין ואן פרסי צריך לקחת על עצמו יותר.

      הרכבי הקבוצות

      אצטדיון: ארנה קורינתיאנס, סאו פאולו
      קהל: 66200

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully