וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ: "כיום השחקנים מנסים להתחמק מלשחק בנבחרת אנגליה"

זמן ביקורת באנגליה: רדנאפ מספר ש"שחקנים שלי בטוטנהאם ביקשו שאשחרר אותם", אריקסון אומר ש"בתקופה שלי ציפו לחצי גמר, עכשיו רק לעלות שלב", וסטיבן ג'רארד מודה: "אני שבור"

לואיס סוארס שחקן נבחרת אורוגוואי מנחם את סטיבן ג'רארד שחקן נבחרת אנגליה. AP
לא פורש. ג'רארד/AP

נבחרת אנגליה כבר רגילה לאכזבות בטורנירים בינלאומיים, אבל ההדחה המוקדמת מהגביע העולמי גרמה לאכזבה גדולה באנגליה, אחרי שני הפסדים קלים, קלים מדי, לאיטליה ולאורוגוואי. הארי רדנאפ, מאמן ק.פ.ר, ניסה לנתח את הכישלון, פקפק במחויבות של שחקני הנבחרת למדים הלאומיים, וטוען ששחקנים שלו בטוטנהאם ניסו להתחמק מהנבחרת.

"כשאנחנו מגיעים לטורנירים, גם אם זה בנבחרות צעירות, יש יותר מדי נשירות מהסגל", אומר רדנאפ, "נראה שלכל אחד יש תירוץ. כשהייתי בטוטנהאם, כשהגיעו משחקי הנבחרת, היו שניים או שלושה שחקנים שלא רצו לשחק במדי אנגליה. הם היו באים אליי עשרה ימים לפני המשחק ואומרים, 'המאמן, שחרר אותי מהמשחק הזה, לא רוצה לשחק'. אמרתי, 'אתה אמור לרצות לשחק עבור המדינה שלך'. אבל הם אמרו, 'לא, החברה שלי יולדת עוד חודש, לא רוצה לשחק', וזאת האמת, וזה גורם לך לחשוב.

ויין רוני שחקן נבחרת אנגליה. GettyImages
ויין רוני שחקן נבחרת אנגליה/GettyImages

"ואני חושב שזה רק הולך ומחמיר. אתה רואה את כל השחקנים של הנבחרת, כשהם חוזרים הביתה ומרוויחים הון בקבוצות שלהם, כולם בליגת האלופות, והם חושבים, מה הם צריכים את זה?". רדנאפ אף הוסיף לגבי יחסי הכוחות בבית ש"מבחינתי זו נבחרת איטליה הכי חלשה זה שנים. לאורוגוואי יש כמה שחקנים ברמה עולמית, אבל כמה כאלה שאין להם מקום בפרמיירליג... יש לנו שחקנים טובים, שמשום מה לא מצליחים להביא תוצאות".

כמו כן, סוון גוראן אריקסון, מאמן אנגליה בעבר, טוען ש"רוי הודג'סון לא פוטר רק כי הוא אנגלי. אם הוא היה זר, אין סיכוי שהוא היה נשאר. הציפיות השתנו, בתקופה שלי ציפו לחצי גמר או גמר, עכשיו המטרה היא רק לעלות שלב".

שחקני נבחרת אנגליה ויין רוני, דניאל סטארידג', דני וולבק יורדים מאוכזבים מול אורוגוואי. GettyImages
שחקני נבחרת אנגליה ויין רוני, דניאל סטארידג', דני וולבק יורדים מאוכזבים מול אורוגוואי/GettyImages

מתיו לה טיסיה אמר ש"הדברים של רדנאפ הם כמו סכין בלב", אבל קפטן אנגליה סטיבן ג'רארד דוחה את הטענות של רדנאפ. "מעולם לא עלה בדעתי לא לשחק לנבחרת", אומר ג'רארד, "הפסדנו על דברים קטנים. לא קל להיות שחקן נבחרת כרגע. אני מודה לאוהדים על התמיכה, אנחנו השחקנים לוקחים אחריות מלאה. אם אנשים רוצים להפנות אצבע מאשימה, אני מוכן לקחת את זה עליי, אנחנו לא יכולים שזה יופנה למאמן או לצוות המקצועי. לא מסכים שהסגל היה נינוח ורך, עבדנו קשה מאוד. באופן אישי אני שבור".

בנוסף, ג'רארד לא דיבר על פרישה. המאמן רוי הודג'סון ציין שהוא ישתף את המחליפים למשחק מול קוסטה ריקה.

הוא חזר. סוארס בטירוף/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully