וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזאר מונדיאל: ברק אובמה, בלם נבחרת אנגליה

חברה שמכינה מזכרות מונדיאל בממלכה הציבה את נשיא ארה"ב על 2,000 ספלים במקומו של כריס סמולינג. וגם: אלבה מאיים לכרות לעיתונאי את הראש, ישראלים תומכים בנבחרת איראן, בצ'ילה מודאגים מהאסאדו שגורם לערפל

* אופס: חברה בריטית שמכינה מזכרות למונדיאל ביצעה טעות מגוחכת ומביכה. במקום לשים את דמותו של בלם הנבחרת, כריס סמולינג, על ספל של נבחרת אנגליה, מי שמצא את עצמו מככב במדי שלושת האריות הוא לא אחר מאשר נשיא ארצות הברית, ברק אובמה. האם השניים באמת דומים כל כך שהדבר הוביל לבלבול? אגב, אם תרצו, אפשר לרכוש את אחד מ-2,000 הספלים שיוצרו בטעות תמורת לירה שטרלינג אחת בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דומים? הספל של אובמה וכריס סמולינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

* מקסיקו העפילה בליל אמש לשמינית גמר המונדיאל בפעם השישית ברציפות והחגיגות במדינה היו גדולות. במקביל, גם בלוס אנג'לס, שם יש ריכוז גדול של מקסיקנים, הייתה מסיבה ברחובות וכמה חבר'ה כנראה הגזימו. המשטרה המקומית הודיעה שהיא עצרה ארבעה אנשים במהלך החגיגות, שהפכו לפרועות וגרמו לפקקי תנועה גדולים. אישה אחת נעצרה על השלכת בקבוק על שוטר, אחר נעצר לאחר שסירב לזוז משטח עליו אסור היה לו לעמוד ושניים נוספים על השתכרות בציבור. מעבר לכך, רוב האוהדים המקסיקנים שחגגו בארצות הברית היו שקטים.

ספרד הצליחה להמתיק אמש (שני) את הגלולה המרה ונפרדה מברזיל 2014 עם ניצחון 0:3 על אוסטרליה, אולם מגן אלופת העולם היוצאת ג'ורדי אלבה ניצל את הניצחון כדי לסגור חשבון עם כמה עיתונאים. "אני אכרות לך את הראש", איים אלבה על עיתונאי "אס" הספרדי חאבייר גומס מאטאינאס. העיתונאי הופתע מדבריו של אלבה, והשחקן המשיך: "כן, כן, בפעם הבאה...אני מזהיר אותך". בתקשורת הספרדית דווח שהעימות ביניהם נמשך גם לפני שהנבחרת הספרדית עלתה על הטיסה לארצה. "אין לי מושג למה הוא איים עליי", אמר מאטאינאס לתחנת רדיו בספרד, "לא כתבתי נגדו כלום".

שחקן נבחרת ספרד ג'ורדי אלבה. GettyImages
חטף את הסעיף. אלבה/GettyImages

* ארגון שוחר שלום מקומי מארגן צפייה משותפת למשחק של נבחרת איראן מול בוסניה. קבוצת פייסבוק מנסה לקיים מפגש של אוהדים שיתמכו באיראנים, בטענה ש"כדורגל לפני הפוליטיקה, אין קשר בין הפוליטיקאים לבין איך שאנחנו באמת מרגישים כלפי העם האיראני". כמו כן, לכל מי שיגע מובטח ממתק איראני מסורתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* צ'ילה כולה בטירוף על המונדיאל, בטח אחרי שהנבחרת שלהם הדהימה את ספרד ועלתה לשמינית הגמר. במהלך המשחק אמש מול הולנד, שדווקא הסתיים בהפסד 2:0, היו כל כך הרבה צ'יליאנים שעשו אסאדו בפארקים השונים או בביתם במהלך הצפייה במשחק, שעיריית סנטיאגו, בירתה של המדינה, ביקשה מכולם לחדול במהרה מכך בשל זיהום האוויר הכבד. העירייה אף הוציאה אזהרה מיוחדת על "ערפל חמור השורר בעיר".

* סיפור אמיתי מאמריקה: אישה במסצ'וסטס, ארה"ב, הזעיקה משטרה לביתה בטענה שצעקות השכן ממשחק הכדורגל של הנבחרת מפריעות לה לראות את מירוצי הנסקאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully