וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסניה - איראן: הסנסציה של קרלוס קיירוש?

ניצחון של האסייתים לצד הפסד של ניגריה מול ארגנטינה, עשוי לשלוח את איראן לשמינית הגמר, למרות שהיא טרם כבשה שער. בוסניה תנסה להיפרד עם כבוד (ד', 19:00, ערוץ 33)

מחזור 3מחצית25/06/2014
בוסניה
    0
      איראן

      טריוויה

      * הנבחרות נפגשו לחמישה משחקי ידידות בעבר. המאזן: ארבעה ניצחונות לאיראנים ותיקו בודד. האיראנים ניצחו את כל המשחקים מאז ה-2:2 ביולי 2001.

      * ויש גם פיקנטריה: כשבוסניה קיבלה עצמאות, ב-1993, המשחק הראשון שלה כנבחרת היה בטהראן, שם היא ניצחה 1:3. המשחק לא הוכר על ידי פיפ"א כי בוסניה עוד לא הייתה חברה בארגון.

      * איראן עם ארבעה הפסדים ותיקו בחמישה מפגשים מול יריבות אירופאיות במונדיאלים.

      * איראן רשמה ניצחון בודד ב-11 משחקיה האחרונים במונדיאלים.

      בוסניה הרצגובינה. GettyImages
      המשחק הראשון בתולדות בוסניה היה מול איראן/GettyImages

      מפתחות והכנות

      בוסניה

      הנציגה האירופית בבית ו' היא אחת מאכזבות הטורניר. אם את ההפסד לארגנטינה עוד אפשר היה לקבל והיא הפגינה בו יכולת טובה, הרי שכל חוסר הניסיון פרץ החוצה מול ניגריה ובוסניה הפסידה והודחה. אדין דז'קו וחבריו ינסו לפחות לשמור על הכבוד ולהשיג נקודה היסטורית עבור המדינה, שעורכת בכורה במונדיאל. המאמן סאפט סושיץ', לו זה צפוי להיות המשחק האחרון בתפקיד, יחזיר להרכב את ודאד איבישביץ', כנראה על חשבון מוחמד בשיץ'.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      אדין דז'קו, שחקן נבחרת בוסניה. GettyImages
      להיפרד בסטייל. דז'קו/GettyImages

      איראן

      הנבחרת של קרלוס קיירוש הפתיעה כנראה גם את עצמה עד כה. היא סחטה 0:0 מרדים מניגריה והייתה רחוקה שתי דקות מלהדהים את ארגנטינה, אבל ספגה ממסי. האיראנים עדיין בלי שער בטורניר, אבל יודעים שניצחון, אפילו קטן, בתוספת הפסד של ניגריה לארגנטינה, עשוי לשלוח אותם לשמינית הגמר. קיירוש צפוי לשמור על מערך ה-4:5:1, למרות שהפורטוגלי אולי ישלח עוד חלוץ למגרש בשל העובדה שהוא חייב ניצחון. חוסרו חיידארי יחליף את מסעוד שוג'אי.

      מאמן נבחרת איראן קרלוס קיירוש. AP
      חייב ניצחון. קיירוש/AP

      יעמוד למבחן

      רזה גוצ'אנז'אד (איראן)

      אם מול ניגריה הנבחרת האיראנית בקושי התקרבה לשער, הרי שדווקא נגד ארגנטינה היא נראתה נהדר במחצית השנייה ולא הייתה רחוקה מכיבוש השער הראשון שלה בטורניר. מי שהחמיץ הזדמנות פז היה רזה גוצ'אנז'אד, שסחט הצלה גדולה מסרחיו רומרו בתחילת המחצית השנייה. גם הפעם מחכה להתקפה האיראנית משוכה לא פשוטה, אבל בוסניה תבוא חסרת חשק כנראה וזו ההזדמנות להדהים ולהעפיל לשמינית הגמר.

      הרכבי הקבוצות

      אצטדיון: פונטה נובה, סלבדור
      קהל: 48011

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        0
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully