וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזאר מונדיאל: מהמר נורבגי הרוויח 1,000 דולר מהנשיכה של סוארס

תומאס סיברסן הימר שהאורוגוואי ינשך שחקן נגד איטליה. מה עוד? הנשיכה של שוער נבחרת חוף השנהב, החיבוק האמוציונלי של אטו, החיבוק המרתיח של אניימה, התסרוקת המוזרה של רונאלדו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טופס מנצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

* תומאס סיברסן, חובב הימורים נורבגי, הרוויח אמש כ-1,000 דולר אחרי שהימר שלואיס סוארס ינשוך שחקן יריב במשחק בין אורוגוואי לאיטליה. כשעיתונאי מקומי פנה אליו בטוויטר ושאל האם הסיפור נכון, סיברסן צייץ תמונה של טופס ההימורים. "זה כנראה ההימור הכי חולני שהצבתי בחיי, שלא לדבר על ההימור הכי חולני בו זכיתי", אמר סיברסן המרוצה.

* אחרי ההתרסקות שלה במונדיאל, בנבחרת ספרד חששו אתמול מהתרסקות אמיתית. כשהמטוס שנשא את שחקני ואנשי הנבחרת עמד לנחות במדריד, לפתע נשמע רעש חזק שדמה לפיצוץ. בספרד מספרים שהנוסעים "פחדו עד מוות". עד מהרה התברר שברק פגע באחת מהכנפיים וזה מה שגרם לרעש הנפץ. המטוס נשא את כל השחקנים למעט דייגו קוסטה, ססק פברגאס וג'רארד פיקה, שנשארו בברזיל לחופשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

* סמואל אטו לא ייקח הרבה דברים טובים מהמונדיאל. החלוץ הוותיק של נבחרת קמרון שיחק 90 דקות בהפסד למקסיקו ולא שותף יותר בגלל פציעה. הנבחרת שלו הובסה נגד קרואטיה וברזיל וסיימה את דרכה הלא מוצלחת כבר אחרי שלב הבתים. בדרך לשדה התעופה, החלוץ שמע ילד ברזילאי שקורא בשמו. הוא לא הסתפק בלחיצת יד או ליטוף, וחיבק את הילד זמן ממושך. לפני העלייה לאוטובוס, נראה היה שאטו התרגש אפילו יותר מהילד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יותר טעים מקייליני. בארי אוכל דשא/מערכת וואלה!, צילום מסך

* ערב של נשיכות במונדיאל. שוער נבחרת חוף השנהב, בובקאר בארי, חגג את שער השוויון של נבחרתו נגד יוון הלילה (בין שלישי לרביעי) עם ביס בריא בכר הדשא באסטדיו קסטלאו בפורטלזה. ווילפריד בוני קבע 1:1 בדקה ה-74 - תוצאה שהייתה מעלה את הפילים לשמינית גמר המונדיאל - אבל יורגוס סמאראס כבש בפנדל בתוספת הזמן ושלח את חוף השנהב לארוז.

שחקני נבחרת ניגריה, שולה אמאובי, אפה אמברוז, עם שחקן נבחרת בוסניה אדין דז'קו. GettyImages
חיבוק חשוד. אניימה ואולירי ברקע/GettyImages

* התמונה הנ"ל הרגיזה הרבה מאוד אוהדי כדורגל בבוסניה. לא בגלל החיבוק של אדין דז'קו עם שולה אמאובי אחרי שבוסניה הפסידה לניגריה ואיבדה סיכוי לעלות לשמינית הגמר, אלא בגלל מה שקורה ברקע. וינסנט אניימה חיבק את השופט הניו זילנדי פיטר אולירי שפסל לדרקונים שער חוקי וגרם לרתיחה בקרב האוהדים הבלקנים. למעלה מ-23 אלף בוסנים כבר חתמו על עצומה שקוראת להשעות אותו ולשנות את תוצאת המשחק ל-1:1.

כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל מציג את התסרוקת החדשה. ציבלין
רונאלדו והתסרוקת/ציבלין

* התסרוקת של כריסטיאנו רונאלדו במשחק של פורטוגל מול ארצות הברית זכתה להמון כותרות. בחלק מהמקומות נטען שהיא נעשתה כמחווה לילד חולה, במקומות אחרים הטענה הזו הוכחשה. בכל מקרה, התסרוקת כבר לא קיימת ועכשיו רונאלדו מתהדר במוהוק עצבני. יעזור לפורטוגל לעשות את הבלתי ייאמן ולהעפיל לשמינית הגמר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully