וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלוטלי מגיב: "גזענים, רק חיכיתם להאשים אותי"

החלוץ יורה לאחר ההדחה וההאשמות שהוטחו בו: "אנחנו השחורים הרבה יותר נאורים מכם, אף אחד מאיתנו לא היה מעז לתקוף בצורה הזאת. אתם בושה. אולי אני באמת לא איטלקי, כמו שאמרתם"

שחקן נבחרת איטליה מריו באלוטלי. רויטרס
מונולוג כואב. באלוטלי יורד מהמגרש/רויטרס

ביום שאחרי ההדחה של מגביע העולם לא מעט הפנו אצבע מאשימה כלפי מריו באלוטלי. מבין השחקנים, הוא היה זה שסומן כאחראי הראשי לכישלון. החלוץ המתוסבך שסחב את איטליה לגמר היורו לפני שנתיים אומנם פתח את הטורניר היטב עם שער ניצחון מול אנגליה, אבל בשני המשחקים הבאים הוא איכזב, ואתמול אף הוחלף במחצית בשל החשש של פראנדלי שיקבל כרטיס צהוב שני.

העיתונאים האיטלקים דיווחו שבזמן שהשחקנים חיכו בחדר ההלבשה לסיום מסיבת העיתונאים של פרנאדלי, באלוטלי חיכה להם לבדו באוטובוס של הנבחרת. הגדיל לעשות חברו לנבחרת דניאלה דה רוסי, שהעביר ביקורת מרומזת על באלוטלי באומרו כי "אנחנו צריכים גברים אמיתיים, לא מדבקות פאניני או טיפוסים משונים", ככל הנראה בהתייחס לאלבום הפאניני של מריו באלוטלי שפורסם ערב המונדיאל.

קשר נבחרת איטליה דניאלה דה רוסי. AP
מצא אשמים. דה רוסי/AP

עכשיו הגיע תורו של באלוטלי לענות. החלוץ שיגר הודעה באינסטגרם, בה יצא בהאשמות קשות נגד כל העם האיטלקי. "אני מריו באלוטלי, בן 23, ולא בחרתי להיות איטלקי", כתב. "אולי כמו שאתם אומרים אני לא איטלקי אמיתי. האפריקאים לעולם לא היו מטיחים האשמות כאלה במישהו שנחשב לאח שלהם, בחיים לא. במובן הזה אנחנו השחורים, כמו שאתם קוראים לנו, מקדימים אתכם בעשרות שנים. בושה זה לא כשמישהו מחמיץ מול השער או לא רץ, בושה זו ההתנהגות שלכם. חיכיתי הרבה מאוד זמן למונדיאל הזה, אני עצוב, כועס ומאוכזב מעצמי. כן, אולי הייתי יכול לכבוש מול קוסטה ריקה, אבל אז מה? מה הבעיה בזה? אולי זה מה שחיכיתם להגיד כל הזמן?

"אל תאשימו אותי הפעם, כי מריו באלוטלי נתן הכל עבור הנבחרת הלאומית ולא עשה שום דבר רע מבחינה אישית. תמשיכו הלאה ותחפשו תירוץ אחר, למריו באלוטלי יש ראש נקי והוא מוכן ללכת מכאן קדימה בראש מורם. מריו באלוטלי גאה בכל מה שהוא נתן לנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully