וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורוגוואי ממשיכה להגן על לואיס סוארס, לוגאנו תקף עיתונאי

נשיא המדינה זועם ("סוארס לא פילוסוף, הוא כדורגלן"), נשיא ההתאחדות מאשים ("האיטלקים ניסו לפגוע בו"), הקפטן לוגאנו התעמת עם כתב ("אתה מחפש נקמה, למה אתה פה?"), ואפילו ברוס ספרינגסטין מגיב. גזר הדין: היום

לואיס סוארס, נבחרת אורוגוואי. AP
כבר התרגל. סוארס/AP

בזמן שכל עולם הכדורגל ממשיך לגנות את לואיס סוארס על התנהגותו הסוררת, באורוגוואי חלוץ הנבחרת ממשיך לזכות באהבה ולקבל תמיכה מכל עבר. כבר אתמול (רביעי) בערב נערך דיון ראשון בוועדת המשמעת של פיפ"א בנוגע לנשיכה של החלוץ במהלך המשחק מול איטליה. "אנחנו חייבים לפתור את זה היום או מחר", אמר אתמול חבר הוועדה מרטין הונג, "חובתנו להשיג צדק".

נשיא ההתאחדות לכדורגל של אורוגוואי, ווילמר ואלדס, טוען שההחלטה צפויה להתקבל היום אחר הצהריים. "אני יודע שהם ישבו הרבה זמן, לא ברור אם זה טוב או רע", אמר ואלדס, "לואיס במצב בסדר, הוא כבר עבר 1001 קרבות כאלה, כולנו יודעים מי זה לואיס ולמה עלינו להגן עליו".

דייגו לגואנו, נבחרת אורוגוואי. AP
"שיחקנו נגד איטליה, נשחק נגד קולומביה, למה יש פה עיתונאי מאנגליה?". לוגאנו/AP

כידוע, זו לא הפעם הראשונה שבה סוארס נתפס נושך שחקן יריב, ובעבר כבר ספג עונש הרחקה של 7 ו-10 משחקים בהולנד ובאנגליה. כעת באורוגוואי טוענים שהוא היה קורבן לאגרסיביות מוגזמת של האיטלקים. "כשהוא נפל הם העליבו אותו, חלק מאנשי הצוות של איטלה אפילו קמו מהספסל וניסו לפגוע בו", טוען ואלדס. חבר ההאתחדות האורוגוואית, אלחנדרו בלבי, משמש כעורך דינו של סוארס וטוען ש"זה קרה בגלל קמפיין שמנהלים נגדו אנגליה ואיטליה".

גם קפטן נבחרת אורוגוואי דייגו לוגאנו תקף עיתונאי בריטי של BBC במהלך מסיבת עיתונאים. "איזו תקרית?", ענה לוגאנו כשנשאל על הנושא, "אני לא יודע על מה אתה מדבר. אתה מדבר על משהו שקרה בפרמיירליג או בנבחרת? יש לך משהו נגד לואיס?".

לוגאנו המשיך ואמר ש"אין ספק שהניצחון של אורוגוואי לא שימח אותך, רואים את זה על הפרצוף שלך. נקמה זה מה שמוכר עיתונים בבריטניה, אחרת לא היית כאן. התמונות לא מראות שום דבר רציני. אורוגוואי שיחקה נגד איטליה, ומתכוננת למשחק נגד קולומביה. אני לא מבין למה יש כאן עיתונאים מאנגליה". לטענת לוגאנו, "בכדורגל קורים דברים הרבה יותר אלימים, זה נורמלי בכדורגל, והתקשורת בכל העולם פשוט מתעסקת במשהו טריוויאלי".

עוד באותו נושא

האם תמונת הנשיכה של סוארס הייתה מזויפת?

לכתבה המלאה
לואיס סוארס, נבחרת אורוגוואי, גיורגיו קייליני, נבחרת איטליה. AP
מה קרה שם? סוארס וקייליני/AP

אפילו נשיא אורוגוואי, חוזה מוחיקה, יצא להגנה על החלוץ: "לא בחרנו בו להיות פילוסוף, או מכונאי, או בגלל שיש לו נימוסים טובים - הוא פשוט שחקן גדול. לא ראיתי אותו נושך אף אחד. עם זאת, עדיין מרשים לשחקנים לבעוט אחד בשני.

"אותי לימדו שבכדורגל עושים מה שהשופט מחליט. אם מתחילים לקבל החלטות לפי צילומי הטלוויזיה, אז יש הרבה טעויות ובעיטות עונשין ונגיעות יד שצריך לתת, כך שזה פשוט מזל רע".

מנגד, אחד הספונסרים של סוארס, 888poker, כתב בטוויטר ש"נשקול את המשך הקשר עמו, לא נסבול התנהגות בלתי ספורטיבית". גם אדידס הודיעה שהיא בוחנת את המקרה.

העונש יכול לנוע בין עונש רגיל לכרטיס אדום (הרחקה לשלושה משחקים), מה שימנע ממנו לשחק עד הגמר (אם אורוגואי תגיע אליו), כשההרחקה המקסימלית היא ל-24 משחקים. כמו כן, פיפ"א יכולה להרחיק את סוארס לעד שנתיים מכדורגל. המשחק של אורוגוואי הוא כבר בשבת, ואם העונש יתקבל היום, לא ברור אם לאורוגוואי יהיה זמן לערער בבית הדין בשוויץ.

הבוס: אפילו ברוס ספרינגסטין נדרש לסוגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully