וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.6

הררה רשמית ביונייטד, גם לוק שואו הצטרף, גיא לוזון איבד את שני הכוכבים שלו, סוארס עדיין על הרדאר של ברצלונה וריאל מדריד, אלכסיס מבוקש באנגליה, נציגי אינטר במו"מ על אלכס סונג, רומא חושקת ביהלום של מונאקו

לואיס סוארס, נבחרת אורוגוואי. GettyImages
בדרך לספרד? סוארס/GettyImages

העברות

* אנדר הררה עזב רשמית את בילבאו וחתם לארבע עונות במנצ'סטר יונייטד. אחרי שהבאסקים הודיעו כי הם דוחים את ההצעה של השדים האדומים (36 מיליון יורו), החליט הקשר לשלם בעצמו את סעיף השחרור. לידיעה המלאה לחצו.

* אחרי החתמתו של רומן אלסנדריני אמש, מארסיי הודיעה רשמית על רכישתו של מישי בטשואי, מלך שעריה של סטנדרד ליאז', שחתם לחמש שנים. החלוץ בן ה-20 נפרד מגיא לוזון, סטנדרד תקבל כ-7 מיליון יורו.

* וזה לא נגמר כאן: לוזון איבד גם את הקשר הצרפתי המצוין וויליאם ואנקר (25), שנמכר ב-7 מיליון יורו לדינמו מוסקבה הרוסית.

* פולהאם שירדה לצ'מפיונשיפ, החתימה את המגן הימני טים הוגלאנד, אחרי שהוא סיים את חוזהו בשאלקה. הגרמני בן ה-29 כבר שיחק תחת פליקס מגאת במדי הרויאל בלוז.

* שיימוס קולמן האריך חוזה באברטון בחמש שנים נוספות.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מול שחקן שאלקה טים הוגלאנד. GettyImages
חובר למגאת. הוגלאנד משמאל/GettyImages

שמועות

* אחרי הררה, יונייטד השיגה גם את לוק שואו. המגן הצעיר של סאות'המפטון עובר בדיקות רפואיות במתחם האימונים של השדים האדומים. סכום העסקה: 34 מיליון ליש"ט.

* "דיילי מירור": ברצלונה עדיין מעוניינת בלואיס סוארס ועשויה להגיש לליברפול הצעה: 80 מיליון ליש"ט ואלכסיס סאנצ'ס תמורת החלוץ האורוגוואי. ב"הסאן" טוענים שגם ריאל מדריד במירוץ אחר סוארס.

* אפרופו אלכסיס: ב"דיילי מייל" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד מתעניינת בצ'יליאני שכנראה לא נמצא בתכניות של לואיס אנריקה בברצלונה.

* באנגליה מספרים שארסנל וליברפול מגלות עניין רב בבלמה התמיר של סביליה, פדריקו פאסיו (27). הארגנטינאי, 1.95 מטר, משחק בקבוצה האנדלוסית מ-2007.

* באיטליה מספרים שהמנהל הספורטיבי של אינטר, פיירו אוזיליו, נמצא בברצלונה במטרה לנהל מו"מ מואץ כדי לרכוש את אלכסנדר סונג. הנראזורי שמחפשים קשר אחורי, מביעים עניין גם בשחקנה של אתלטיקו מדריד, מריו.

* רומא שוקלת לפנות למונאקו בבקשה לרכוש את הקשר יאניק פריירה קראסקו (20), שחקן נבחרת בלגיה הצעירה. בימים האחרונים פורסם בצרפת שגם אתלטיקו מדריד מתעניינת בו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן מונאקו, יאניק פריירה קראסקו. רויטרס
מבוקש ברומא ואתלטיקו מדריד. פריירה קראסקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully