וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטארי ובואטנג נזרקו מסגל גאנה

לא שקט רגע לפני המפגש הגורלי נגד פורטוגל (19:00, ע' 33): שחקנה של שאלקה העליב את המאמן, בעוד כוכבה של מילאן התקיף חבר הנהלה של ההתאחדות

שחקן נבחרת גרמניה סמי חדירה מול שחקן נבחרת גאנה סולי מונטארי. GettyImages
סיום צורם של הטורניר. מונטארי/GettyImages

לא שקט בנבחרת גאנה רגע לפני המפגש החשוב של הנבחרת נגד פורטוגל: ראשי ההתאחדות הודיעו היום (חמישי, 19:00, ערוץ 33) ששני השחקנים המרכזיים של הנבחרת, סולי מונטארי וקווין פרינס בואטנג נזרקו מהסגל בגלל הפרות משמעת במחנה.

על פי ההודעה הרשמית, בואטנג שמשחק בשאלקה הודח מהסגל בגלל הערות מעליבות וגסות שכוונו לעבר מאמן הנבחרת אקוואסי אפיה במהלך האימון במסיו. באשר למונטארי, הרי שהקשר נענש בעקבות התקפה פיזית כנגד חבר בהנהלת ההתאחדות. בהודעה הרשמית נמסר עוד כי האירוע שבו היה מעורב מונטארי התרחש ביום שלישי האחרון, ובמקרה של בואטנג הרי שהקשר לא הביע שום חרטה על מעשיו.

ההודעה הזו מגיעה ביום שאחרי שממשלת גאנה חכרה מטוס מיוחד שהמריא לברזיל כדי להעניק שלושה מיליון דולר לשחקנים, כפי שהובטח להם. הסכום הועבר במזומן לשחקנים על הופעותיהם כחלק מהמענקים על ההשתתפות בטורניר. על פי ההערכות, כל אחד מהשחקנים קיבל סכום של כ-100 אלף דולר.

רגע לפני סגירת שלב הבתים, לגאנה יש סיכוי להעפיל לשמינית הגמר אם היא תנצח את פורטוגל ובמקביל תתקיים הכרעה במשחק בין ארצות הברית לגרמניה. במקרה כזה היא תהיה תלויה בהפרש השערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully