וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו אגוארו סובל מקרע בירך וסיים את המונדיאל

החששות של האלביסלסטה התאמתו: החלוץ, שנפצע והוחלף במחצית הראשונה מול ניגריה, ייעדר בשבועיים הקרובים לפחות. סאבלה עשוי לשנות את המערך ולפתוח כעת עם שני חלוצים בלבד

שחקן נבחרת ארגנטינה סרחיו אגוארו. AP
מסי יצטרך ללמוד להסתדר בלעדיו. אגוארו/AP

חדשות רעות לארגנטינה: סרחיו אגוארו, שנפצע עוד במהלך המחצית הראשונה אמש (רביעי) מול ניגריה, ככל הנראה סיים את דרכו במונדיאל. החלוץ נפצע בשריר הירך האחורי ובמחנה הארגנטינאי קיוו כי מדובר רק במתיחה, אולם כעת החשש הגדול התאמת, ומדובר בקרע. בארגנטינה מדווחים כי בעקבות הפציעה שוקל מאמן הנבחרת אלחנדרו סאבלה לשנות מערך, ולעבור למתכונת של שני חלוצים ולא שלושה, כפי ששיחק עד כה.

אגוארו אמנם הציג יכולת מאכזבת ולא מצא את הרשת בשני המשחקים הראשונים במונדיאל, אך נחשב לאחד מעמודי התווך של הנבחרת ובין היתר גם ידוע כחברו הטוב ביותר של ליאונל מסי. זו ככל הנראה לא השנה של אגוארו. במהלך העונה במנצ'סטר סיטי הוא נפצע פעמיים, פעם אחת בחלק האחרון של העונה.

בעקבות הפציעות הקודמות הוא אף נאלץ להחמיץ את צמד המפגשים מול ברצלונה ומול חברו הטוב ליאונל מסי. אתמול הוא הוחלף על ידי אסקיאל לאבצי בדקה ה-37 בעקבות הפציעה. לרשותו של אלחנדרו סאבלה יש לא מעט חלוצים שיהיו אמונים כעת למלא את מקומו של אגוארו. מלבד גונסאלו היגואין שפתח לצד אגוארו ומסי במשחק האחרון, גם אסקיאל לאבצי ורודריגו פלאסיו יכולים לקבל הזדמנות.

מאמן נבחרת ארגנטינה אלחנדרו אלחנדרו סאבלה. Ian Walton, GettyImages
יזנח את המערך המוכר? סאבלה/GettyImages, Ian Walton

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully