וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן נוקאאוט: מה מצפה לנו מכאן והלאה?

שלב הבתים הנפלא הגיע לסיומו והחגיגה האמיתית רק יוצאת לדרך, כאשר בעוד שבועיים וקצת תוכתר אלופת עולם חדשה. כל המשחקים, כל השעות, כל התאריכים, כל מה שצריך לדעת

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל חוגג. רויטרס
אולי זה יהיה הוא? ניימאר/רויטרס

שלב הבתים הנהדר של מונדיאל 2014 הגיע לסיומו הערב (חמישי) ומחר אנחנו זוכים למעט מנוחה לפני ש-16 הנבחרות שנשארו בטורניר יתחרו ביניהן במשך השבועיים הקרובים על תואר אלופת העולם החדשה. תמונת שמינית הגמר הושלמה הערב עם משחקי בית ז' ובית ח'. בסך הכול, שש נבחרות נבחרות אירופאיות עלו לנוקאאוט, מתוך 13 שהחלו את הטורניר. לדרום אמריקה יש חמש נציגות (מתוך שש שהיו בהתחלה), לצפון ומרכז אמריקה שלוש נציגות ועוד שתיים, ניגריה ואלג'יריה, מאפריקה.

כל הטבלאות והסטטיסטיקות של שלב הבתים

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה חוגג. Ian Walton, GettyImages
ואולי הוא? מסי/GettyImages, Ian Walton

אז מה מצפה לנו? שלב שמינית הגמר ייצא לדרך ביום שבת בשעה 19:00, עם מפגש בין המארחת ברזיל לצ'ילה בבלו הוריזונטה. באותו ערב, ב-23:00, יימשך הניחוח הדרום אמריקאי עם משחק במרקאנה בין קולומביה לאורוגוואי. ביום ראשון, הולנד מול מקסיקו ב-19:00 בפורטלזה וב-23:00, דו קרב הסנסציות בין קוסטה ריקה ליוון.

יום שני ייפתח עם המשחק בין צרפת לניגריה, בשעה 19:00 שעון ישראל, בברזיליה. ב-23:00, גרמניה תפגוש את אלג'יריה בפורטו אלגרה, שם נכבשו עד כה 19 שערים בארבעה משחקים. ביום שלישי יינעל שלב שמינית הגמר עם משחקים בין ארגנטינה לשוויץ בסאו פאולו (19:00) ובין בלגיה לארצות הברית בסלבדור (23:00).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני גרמניה תומאס מולר, מירוסלב קלוזה חוגגים מול ארצות הברי. GettyImages
גם גרמניה יכולה לחלום/GettyImages

לאחר שמינית הגמר יחכו לנו ולנבחרות עוד יומיים של מנוחה ואז ייצא לדרך רבע הגמר. ביום שישי הבא, המנצחת במשחק בין צרפת לניגריה מול המנצחת בין גרמניה לאלג'יריה (19:00) והמנצחת בין ברזיל לצ'ילה מול המנצחת בין קולומביה לאורוגוואי (23:00). בשבת, המנצחת בין ארגנטינה לשוויץ נגד המנצחת בין בלגיה לארצות הברית (19:00) והמשחק האחרון בשמונה הגדולות יפגיש בין המנצחת של הולנד ומקסיקו לבין המנצחת של קוסטה ריקה ויוון (23:00).

חצאי הגמר ייערכו בימים שלישי (השמיני ביולי, 23:00) ורביעי (התשיעי ביולי, 23:00), המשחק על המקום השלישי יהיה ב-12 ביולי (23:00) והגמר הגדול, ב-13 ביולי, בשעה 22:00 שעון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully