וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיבורים האלמונים של המונדיאל: מדור הקליפים היומי

השוער המחליף של ברזיל, האוהד הכי חמוד של צ'ילה, הפורץ למגרש שגרם לשני שוטרים להתנגש אחד בשני: מדור הקליפים היומי, כולל עוד קצת סוארס וקטע קורע מבית קונאן אובריאן

אנחנו מבטיחים להפסיק עם הקליפים על לואיס סוארס, באמת, אבל זה קצת קשה. אז אם אתם נמצאים בריו בימים אלה, למה לא לנצל את ההזדמנות ולהצטלם כאילו גם אתכם כוכב נבחרת אורוגוואי נשך?

מבין שלל החיות שבוחרות את מנצחות המשחקים, ישנו גם גמל בשם שאהין שפועל במדבר של דובאי. אתמול הוא התבקש לבחור מי נושך יותר טוב - מייק טייסון, או לואיס סוארס.

סוארס עצמו שב אמש לאורוגוואי והתקבל בכבוד מלכים. עשרות אוהדים חיכו לו מתחת לבית, ולבסוף, הוא נפנף אליהם מחלונו, כאילו היה האפיפיור:

אוהד פרץ לאימון נבחרת צרפת ביום שישי, וגרם לשני אנשי אבטחה להיכנס אחד בשני. משעשע:

ברזיל תעלה לכר הדשא הערב לאחד המשחקים הכי חשובים שלה ב-15 השנים האחרונות. נראה שג'פרסון, השוער המחליף, כבר מוכן: תראו את העצירה הזאת באימון, לנסיון ההבקעה של פרד.

סקולארי בוודאי מודע לכך שהוא מוקף כוכבים, אך מדי פעם גם הוא חושב שיתבקש לחתום על כדור או חולצה. במקרה הזה, זה הוביל לפדיחה קטנה:

פייר? אנחנו קצת רוצים שצ'ילה תנצח הערב רק כדי לראות את התגובה של האוהד האהוב עלינו עד כה: הילד הזה, בן השנתיים:

מי מביניכם שצופה בתכניותיו השונות של קונאן אובריאן לאורך השנים בוודאי מכיר את טריומף, בובת הכלב היהודית שמעליבה אנשים ברחוב בצורה מאוד, מאוד משעשע. הפעם, נשלח מפעילה המבריק, רוברט סמייגל, לרחובות ניו יורק להתרועע עם צופי המונדיאל השונים. התוצאה, כרגיל, מצחיקה לאללה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully