וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתאום קם אדם: הקליפים הגדולים של היום במונדיאל

מדור הקליפים מביא תיעוד מדהים של האוהד ה"נכה" שפרץ לכר הדשא, שדר ארגנטינאי שבכה מאושר בשער של די מריה ואוהד מקסיקני שיכור, ממורמר ומצחיק. בונוס: ברק אובמה מזמר

לאורך המונדיאל הזה הבאנו לכם לא מעט שדרים מקומיים, אבל יש מצב ששדר הרדיו הארגנטינאי הזה לוקח את כולם: הוא אשכרה בכה מאושר בשער הניצחון של די מריה מול שוויץ.

וזו היתה התגובה בשכונה טיפוסית בבואנוס איירס:

צפו בחגיגות השמחה האדירות של נבחרת ארגנטינה עצמה, הישר מתוך ההלבשה:

ומכאן, לדרמה השנייה של הערב. דרמה בה צפה גם ברק אובמה, שהיה מאוד אופטימי לפני שריקת הפתיחה:

אוהד מקסיקני שיכור ראה את רובין ואן פרסי, והחל לצעוק עליו שהוא רמאי. נו, מה לעשות, כששיכורים, כנראה שחלוץ מנצ'סטר יונייטד ואריאן רובן די דומים...

אחת התגליות הכי גדולות של המונדיאל הזה הוא שוער נבחרת קוסטה ריקה, קיילור נבאס המופלא. כעת צץ סרטון של שוער לבנטה עוצר באימון הקבוצה כדורי טניס במהירות של 160 קמ"ש מהמחבט של הטניסאי הספרדי פבלו אנדוחר. איזה יופי:

ונסיים עם האירוע הביזארי של אתמול: במהלך המחצית הראשונה במשחק של ארצות הברית ובלגיה, אוהד פרץ לכר הדשא והתרוצץ למשך דקה שלמה עד שנעצר על ידי כוחות האבטחה. מדובר בפעיל פוליטי שמחה כנגד הממשלה הברזילאית, ועל חולצת הסופרמן שלו היה כתוב: "הצילו את הפאבלות ואת הילדים". בקליפ הבא תבינו כיצד הוא פרץ אל כר הדשא - כן, הישר מתוך כסא גלגלים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully