וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד - מקסיקו: איך עוצרים את אריאן רובן?

קרב הגנה בהתקפה: הולנד כבשה יותר מכולן, מקסיקו ספגה רק פעם אחת, מי ינצח בפורטלזה? (א', 19:00, ערוץ 1). ואן פרסי חוזר, קאוט יפתח, רובן: "הנבחרת לא תלויה רק בי". סלסידו במקום ואסקס במקסיקו

שמינית הגמרמחצית29/06/2014
הולנד
    0
      מקסיקו

        טריוויה

        * שתי הנבחרות נפגשו ארבע פעמים בעבר. הולנד ניצחה בשלושה משחקי ידידות (2:3 ופעמיים 1:2) והמשחק היחיד ביניהן במונדיאל - בשלב הבתים ב-1998 - הסתיים ב-2:2. בשורה התחתונה: שלושה ניצחונות כתומים ותיקו אחד.

        * רובין ואן פרסי כבש 21 שערים ב-25 המשחקים האחרונים שלו במדי האורנייה.

        * גם אריאן רובן בכושר הבקעה מצוין במדים הלאומיים: 8 שערים ב-9 המשחקים האחרונים.

        * ג'וני רפ הוא מלך שערי הולנד במונדיאלים עם 7 כיבושים. רובן (6) ו-ואן פרסי (5) מאיימים להשתוות אליו ואפילו לעבור אותו.

        * הולנד ניצחה ב-9 מתוך 10 המשחקים האחרונים שלה במונדיאלים. ההפסד היחיד - אוי ואבוי - הגיע בגמר ב-2010.

        * מקסיקו כבשה לפחות שער אחד בכל אחד מ-11 המשחקים האחרונים שלה נגד יריבות אירופאיות במונדיאלים. היא הפסידה רק בשניים מ-11 המשחקים הללו.

        * מקסיקו אמנם עלתה לשמינית הגמר בפעם השישית ברציפות, אבל בכל אחת מחמש הפעמים הקודמות היא הודחה בשלב הזה.

        שחקן נבחרת הולנד אריאן רובן. רויטרס
        שער אחד מג'וני רפ. רובן/רויטרס

        מפתחות והכנות: הולנד

        בהולנד, נייג'ל דה יונג, דיילי בלינד, אריאן רובן וסטפן דה פריי ערכו אתמול אימונים קלים בגלל פציעות, אבל כל הארבעה יהיו כשירים למשחק ויפתחו בהרכב. לרוי פר ייעדר וברונו מרטינס אינדי בספק גדול.

        רובין ואן פרסי שחוזר מהשעייה של משחק אחד בגלל צבירת כרטיסים צהובים, יפתח במקום ירמיין לנס ודיילי בלינד שנגד צ'ילה הוסט לשלישייה האחורית, כנראה יתופקד שם שוב. המשמעות היא שדירק קאוט הוותיק שוב יוצב כמגן-קשר באגף השמאלי. שינוי נוסף שמסתמן: פול ורהאג שעדיין לא שיחק בטורניר, יפתח במקום דריל ינמאט.

        אריאן רובן שלא מפסיק להבריק בטורניר הנוכחי, אמר לתקשורת המקומית: "אני לא חושב שהנבחרת תלויה רק בי. נכון, היריבים שלנו נותנים לי פחות מקום עכשיו, אבל זה בסדר גמור מבחינתי שיתרכזו בי. זה ייתן לשחקנים אחרים אפשרות לפרוח. האם אני בכושר הכי טוב בקריירה? לא הייתי אומר. כבר היו לי תקופות טובות בשנים האחרונות, אבל אין ספק שעכשיו הדברים הולכים טוב. יכול להיות שזה בזכות זה שאני בריא ולאחרונה לא סבלתי מפציעות כמו בעבר. יש לי כוח ומהירות ואני מרגיש בנוח עם הפעולות שאני עושה. הייתה לי עונה טובה בבאיירן ונהניתי ממנה מאוד. זו באמת הרגשה טובה להשאיר ככה שחקנים יריבים מאחוריי".

        עוד באותו נושא

        רובין ואן פרסי: "אפילו ברזיל לא כבשה נגד מקסיקו"

        לכתבה המלאה
        שחקן נבחרת הולנד דירק קאוט מול שחקן נבחרת צ'ילה גארי מדל. Matthias Hangst, GettyImages
        אמור להמשיך כמגן-קשר שמאלי. קאוט/GettyImages, Matthias Hangst

        מפתחות והכנות: מקסיקו

        מקסיקו תחסר את חוסה חואן ואסקס המוצהב. מבחינת מיגל הררה מדובר בבעיה בגלל שמרכז המגרש שלו גם ככה נפגע בהכנות למונדיאל בעקבות הפציעות של לואיס מונטס וחואן קרלוס מדינה שהיו אמורים לפתוח. לפיכך, קרלוס סלסידו, ששיחק לאורך כל הקריירה בחוליית ההגנה, ישחק בקישור והמשימה העיקרית שלו תהיה להצר את צעדיו של ווסלי סניידר.

        חאבייר הרננדס שהצטיין אחרי שנכנס כמחליף נגד קרואטיה, כנראה שוב יתחיל את המשחק על הספסל. אוריבטה פראלטה יהיה כרגיל האיש שאמון על הסבת נזקים ליריבה וג'יו דוס סנטוס ינסה לסייע לו בחלק הזה.

        פראלטה אמר: "הולנד לא בלתי מנוצחת. כדורגל הוא משחק קבוצתי, לא של שמות. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לנצח. הנבחרת שלנו מאוד מגובשת, אנחנו מאוד קרובים. אנחנו רוצים לעלות שלב ואחר כך אנחנו רוצים לעשות היסטוריה. זו המטרה שלנו".

        הקטור מורנו, שחקן נבחרת מקסיקו. AP
        ה-איש של מקסיקו במרכז ההגנה. מורנו/AP

        יעמוד למבחן

        הקטור מורנו (מקסיקו)

        עם כל הכבוד לפריחה המחודשת של רפא מארקס, ה-איש של מקסיקו בשלישייה האחורית הוא הקטור מורנו. בלם אספניול, שהוזכר בימים האחרונים כמועמד למנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם ומארסיי, יעמוד עם חבריו במבחן גדול מול המהירות של אריאן רובן והחדות של רובין ואן פרסי. הולנד כבשה יותר שערים מכל נבחרת אחרת במונדיאל, והיא עושה את זה בעיקר דרך מגננה ויציאה מהירה להתקפות מעבר. מורנו צריך להיות האיש המרכזי בניסיונות להימנע מעקיצות.

        הרכבי הקבוצות

        אצטדיון: קסטלאו, פורטלזה
        קהל: 58817

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            3
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully