וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזאר מונדיאל: צפו בכוכבי נבחרת גרמניה חוגגים את הניצחון של ברזיל

שווינשטייגר ופודולסקי ראו את המשחק עם עובדי המתחם בו המנשאפט מתארחים, התעטפו בדגל ברזילאי והצטרפו לחגיגה אחרי הסיום הדרמטי. ברזיל-צ'ילה שבר את שיא הציוצים של הסופרבול. אוהד אנגלי איבד אוזן בנשיכה. אורוגוואי במחווה מיוחדת לסוארס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פודולסקי ושוויני עם הדגל הברזילאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

* שחקני נבחרת גרמניה שוהים במהלך המונדיאל במחנה שלהם בבאהיה. אמש, שניים מהם, לוקאס פודולסקי ובסטיאן שווינשטייגר, ישבו לראות את המשחק הדרמטי בין ברזיל לצ'ילה עם עובדי המקום. בסרטון מדהים, אפשר לראות את שווינשטייגר צועק "לא גול!" לכיוון הטלוויזיה ואת פודולסקי מתחבק עם אחד הברזילאים הנלהבים אחרי הניצחון של הסלסאו בפנדלים.

לחצו כאן לצפייה בסרטון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החולצה מימין, מספר 9, לואיס סוארס/מערכת וואלה!, צילום מסך

* בנבחרת אורוגוואי סירבו להשלים עם רוע הגזרה ועם הרחקתו של לואיס סוארס מהמונדיאל אחרי הנשיכה על ג'ורג'יו קייליני. לפני המשחק אתמול מול קולומביה, בו הסלסטה הודחו לבסוף מהטורניר, הם דאגו לתלות בחדר ההלבשה גם את חולצתו של סוארס, שירגיש חלק מהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

* קרלוס ולדרמה, שהוביל את קולומביה למונדיאל 1994, נהנה מכל רגע מהנבחרת שלו. הקפטרוס עלו אמש לראשונה בתולדותיהם לרבע גמר המונדיאל והקשר הססגוני פצח בריקוד דומה לזה ששחקני הנבחרת מבצעים אחרי כיבוש שערים במהלך הטורניר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לעורכי העיתון הברזילאי MEIA HORA לא היה ספק שברזיל תעבור את צ'ילה. אתמול בבוקר, כמה שעות טובות לפני פתיחת משחק שמינית הגמר, השער של העיתון קרא: "שלום ללקוחות הצ'יליאנים" ומתחת פירסם את זמני הטיסות מברזיל בחזרה לצ'ילה. בעיתון גם איחלו לנוסעים הצ'יליאנים נסיעה נעימה הביתה. כמה שעות לאחר מכן, ז'וליו סזאר מנע מהעיתון מבוכה.

לואיז גוסטבו שחקן ברזיל מול מאוריסיו איסלה שחקן נבחרת צ'ילה. GettyImages
שיא ציוצים. ברזיל נגד צ'ילה/GettyImages

משחק שמינית הגמר בין ברזיל לצ'ילה שבר את שיא ה-TPM - כמות ציוצים לדקה בטוויטר - עם 389 אלף ציוצים מיד אחרי הפנדל שהחמיץ גונסאלו חרה. השיא הקודם היה שייך לסופרבול האחרון ועמד על 382 אלף ציוצים. המשחק אתמול גם שבר את שיא הציוצים במונדיאל הנוכחי עם 16.4 מיליון. משחק הפתיחה בין ברזיל לקרואטיה הפיק 12.2 מיליון ציוצים.

כוכבת משפחה מודרנית, סופיה ורגארה, בירכה את נבחרת קולומביה בטוויטר

טוויטר סופיה ורגארה. טוויטר, צילום מסך
טוויטר סופיה ורגארה/צילום מסך, טוויטר

החגיגות של העיתונאית הצ'יליאנית ג'נדלין נונייס אחרי שער השוויון של אלכסיס סאנצ'ס לזכותה של צ'ילה היו מעט מוקדמות מדי. נונייס חשפה את החזייה אותה לבשה עם דגלי צ'ילה מיד אחרי ששחקנה של ברצלונה איזן במפגש שמינית הגמר מול ברזיל ומשכה את תשומת לב העוברים והשבים. מיד לאחר מכן כבר הופצו תמונותיה ברשת.

קשה לצפייה: אוהד אנגליה ננשך באוזנו

במהלך תגרת אוהדים ביציע בסאו פאולו ננשך אוהד נבחרת אנגליה רוברט פרקורסון באוזנו. האירוע קרה במהלך הפסדה של אנגליה לאורוגוואי, לפני שלואיס סוארס נשך את ג'ורג'יו קייליני. זהירות: התמונות קשות לצפייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully