וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תם עידן באורוגוואי": פורלאן ולוגאנו פרשו, וטבארס?

החלוץ והבלם, שני שיאני ההופעות של אלופת דרום אמריקה, נפרדו מהנבחרת: "זמן לחילופי דורות". המאמן לא קיבל הצעה

דייגו פורלאן שחקן נבחרת אורוגוואי. GettyImages
מפנה את הבמה לצעירים. דייגו פורלאן/GettyImages

עדיין תחת הרושם שכל העולם נגדה בעקבות העונש החמור שקיבל לואיס סוארס, נבחרת אורוגוואי חזרה היום (ראשון) הביתה והחלה להתמודד עם המציאות החדשה. פרט לסוארס, שצריך לרצות עוד שמונה משחקי הרחקה ולא יוכל לשחק בקופה אמריקה בקיץ הבא (אלא אם כן הערעור יתקבל או העונש יופחת) שני אייקונים גדולים הודיעו כי הם פורשים מהנבחרת.

דייגו פורלאן, שבגיל 35 לא הצליח לשחזר את יכולתו ממונדיאל 2010 ומשתייך כיום לסרזו אוסאקה היפנית, הודיע כי המשחק מול קולומביה בשמינית הגמר היה האחרון שלו במדי הסלסטה. פורלאן, שיאן ההופעות עם 112 משחקים וסגן מלך השערים של אורוגוואי בכל הזמנים עם 36 כיבושים, אמר: "זה לא צריך לגרום לשום טראומה, אבל הסגל הזה זקוק לחילופי דורות. תם עידן בנבחרת, אבל הכדורגל ממשיך ודור חדש מתחיל. זה הזמן".

שחקני נבחרת אורוגוואי חוגגים זכיה בקופה אמריקה 2011. רויטרס
דייגו לוגאנו והחברים עם התואר היחיד של הדור בקופה אמריקה/רויטרס

גם סגנו בטבלת שיאני ההופעות, הקפטן דייגו לוגאנו, נפרד מהנבחרת אחרי 95 משחקים, תשעה שערים וכמובן ההנפה הבלתי נשכחת לאחר הזכייה בקופה אמריקה 2011. שחקנים ותיקים נוספים עשויים ללכת בדרכם של פורלאן ולוגאנו, כאשר גם המאמן אוסקר טבארס עדיין לא יודע אם ימשיך. המאמן הוותיק במונדיאל 2014, כבר בן 67 ונמצא בתפקיד מאז מרץ 2006, כשלפני כן הדריך את הנבחרת גם בין השנים 1988-1990.

טבארס הבהיר כי חוזהו הסתיים והוא עדיין לא קיבל הצעה חדשה, אם כי הוא מוכן להישאר בתפקיד. כאשר ספג ביקורת על הסגנון ההגנתי והפיזי של נבחרתו, השיב: "אין לי כוונה להתנצל. אנחנו בטוחים, גם אם אחרים לא מסכימים, שזה הסגנון בו אורוגוואי צריכה לשחק ברמה הבינלאומית. אנחנו חייבים להתמקד בהגבלת היריב. אני חושב שהציבור באורוגוואי מבין את זה ולכן הקשר בין השחקנים לקהל הוא כזה מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully