וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואטנג: "זרקו אותי כי שאלתי איפה הכסף"

הקשר שנזרק מסגל גאנה פותח את הפה: "לאפייה הייתה בעיה איתי והוא רק חיפש סיבה לשלוח אותי הביתה. ההתאחדות לא הוציאה כספים על המסעות שלנו"

קווין פרינס בואטנג, נבחרת גאנה. GettyImages
"למה הוא שלח אותי ביום חמישי אם המקרה התרחש ביום ראשון?". קווין פרינס בואטנג/GettyImages

הסערה סביב נבחרת גאנה רחוקה מלהסתיים. אחרי ההדחה בשלב הבתים כשרגע לפני המשחק האחרון בטורניר שני כוכבי הנבחרת, קווין-פרינס בואטנג וסולי מונטארי נזרקו מהסגל, נראה שגם הלכלוך יוצא החוצה. בואטנג, שחקנה של שאלקה, טען כי הסיבה לזריקתו מהסגל הייתה התהיות שהוא העלה סביב הכסף שהתקבל על ידי פיפ"א ולא הגיע לידי השחקנים.

"במהלך אחד המשחקונים פניתי למונטארי, ושאלתי אותו אם הוא השופט. המאמן חשב שאני פונה אליו ושהגבתי כלפיו בתקיפות", אמר בואטנג. "בשלב הזה, הוא התחיל להעליב אותי בפני כולם למרות העובדה שגם אני וגם סולי ניסינו להסביר את הסיטואציה. כל השחקנים היו עדים לכך. אני חושב שלאפייה הייתה בעיה איתי והוא רק חיפש סיבה לשלוח אותי הביתה".

בואטנג המשיך וניסה להסביר את הגרסה שלו לאירועים: "למה הוא שלח אותי ביום חמישי אם המקרה התרחש ביום ראשון? אני לא יכול להסביר את זה. אם באמת עשיתי משהו לא בסדר, למה לא לקבל החלטה ביום שני? אני באמת חושב שזה מכיוון שנפגשתי עם הנשיא של ההתאחדות הגנאית במשך 20 דקות ושאלתי איפה הכסף שהגיע מפיפ"א הלך".

הקשר גם התייחס לרמת החיים של שחקני הסגל, ואמר: "כולם חושבים שאנחנו חיים ברמת חיים גבוהה. אנחנו זוכים לכבוד בכך שאנחנו משחקים בנבחרת הלאומית, אבל הדרכים שאנחנו עוברים ובתי המלון שבהם אנחנו משתכנים, אני לא חושב שהם מוציאים כספים על המסעות שלנו. רק רציתי לדעת איפה הכסף שניתן לנו על ידי פיפ"א הולך. אם אתה מסתכל על נבחרות אחרות, הם יכולים להביא איתם את המשפחות, אבל מבחינתנו זו הייתה התנסות נוראית. אי אפשר לעשות יותר בתנאים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully