וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקת ראייה: האם אריאן רובן היה זכאי לפנדל?

אחרי שצלל מספר פעמים ואת הודה בכך, ברגע הקריטי השופט העניק להולנד פנדל. המסקנה: לפעמים הלחץ עושה את שלו ומשאיר את השופט בחוסר ברירה. ומה זה אומר על העתיד של רובן?

הקטור מורנו רפא מארקס נבחרת מקסיקו מול אריאן רובן נבחרת הולנד. Michael Steele, GettyImages
רגע הנפילה. מארקס בעימות עם רובן/GettyImages, Michael Steele

מה היה? אריאן רובן, קשר נבחרת הולנד, סחט פנדל בדקה ה-94 בהחלטה שנויה במחלוקת שהבטיחה בסופו של דבר את ההעפלה של נבחרת האורנג' לרבע הגמר. שחקנה של באיירן מינכן פרפר את ההגנה המקסיקנית עד שרפא מארקס שם לו רגל. השופט פרואנסה לא היסס והצביע על הנקודה הלבנה. כזכור, במהלך המשחק רובן ניסה לסחוט מספר פעמים פנדלים ונפל ברחבה. לאחר מכן בסיום המשחק הוא אף הודה שהוא צלל במקרים אחרים והתנצל על כך על אף שהוא התעקש שבמקרה הזה היה פנדל.

מה למדנו? אם תפעיל לחץ על השופט על ידי נפילות ברחבה גם כשהן לא מוצדקות, בסופו של דבר ייתכן שהלחץ יעשה את שלו ובנפילה השלישית והרביעית כבר לא תהיה לשופט ברירה אלא לשרוק. מנגד, ייתכן שרובן רק מחזק את התדמית שלו כצוללן, דבר שעלול לפגוע בו בהמשך כשבאמת יופל ברחבה והשופטים לא יאמינו לנפילה. על אף כמות ההילוכים החוזרים במהלך הנפילה של רובן, עדיין קשה מאוד לקבוע האם אכן הולנד הייתה ראויה לקבל בעיטת עונשין מ-11 מטר, בטח כזו שהכריעה בסופו של דבר את המשחק והייתה קטלנית מבחינתה של מקסיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully