וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל: "רונאלדו לא האמין בחברים שלו לנבחרת"

ביקורת בפורטוגל על ההתנהלות של רונאלדו במהלך המונדיאל הכושל: "התייחס לשאר השחקנים בסגל כאילו הם כפופים לו"

כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל מאוכזב. רויטרס
כישלון. רונאלדו/רויטרס

ביקורת גדולה בפורטוגל על כריסטיאנו רונאלדו. אחרי האכזבה הגדולה של הנבחרת במהלך המונדיאל בברזיל, בפורטוגל מאשימים את ההתנהלות של כוכב הנבחרת, ש"התייחס לחבריו כאילו הם כפופים לו".

רונאלדו סבל מפציעה בברך לפני הטורניר והתקשה לשחזר בגביע העולמי את היכולת הנפלאה שהציג במהלך העונה בריאל מדריד, יכולת שהעניקה לו את תואר שחקן השנה בעולם. פורטוגל פתחה את הטורניר בתבוסה לגרמניה, אחר כך ניצלה מהפסד לארה"ב, וניצחה בקושי את גאנה. בסופו של דבר, היא הודחה מוקדם מהצפוי ולא עלתה לשלב הבא.

מנואל ז'וזה, לשעבר המאמן של ספורטינג ליסבון ובנפיקה, טען שרונאלדו לא השפיע על הנבחרת כמצופה, וביקר את ההתנהלות שלו. "פורטוגל התהדרה ב'כדורגלן הטוב בעולם' כאילו זאת טבעת יהלום שמעולם לא הייתה לה", אמר ז'וזה, "השחקנים האחרים בסגל קיבלו יחס כאילו הם כפופים לו, ממש ככה.

"הוא שחקן פנטסטי, אבל בכל פעם שהוא מדבר, יוצא שהוא שוגה. בסוף הטורניר הוא אמר שהוא מעולם לא האמין שלנבחרת באמת יש סיכוי. אם הוא לא מאמין בנבחרת, הוא לא מאמין בשחקני הקבוצה שלו".

כמו כן, ז'וזה הודה שהטורניר היה כישלון, תהה לגבי הכשירות הפיזית של השחקנים, וציין שהשחקנים לא הצליחו להסתגל לתנאי האקלים בברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully