וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמרון מאשרת: "נפתחה חקירה על החשד למכירת משחקים במונדיאל"

ההתאחדות לכדורגל של קמרון תחקור את החשד ששבעה שחקני הנבחרת מעורבים בהטיית משחק: "7 תפוחים רקובים"

פדרו פרואנסה שולף כרטיס אדום לשחקן נבחרת קמרון, אלכס סונג. רויטרס
ידעתם מראש שזה יקרה? סונג/רויטרס

בקמרון לא עוברים לסדר היום על הדיווחים על מכירת משחקים בגביע העולמי. ההתאחדות לכדורגל הקמרונית אישרה כי היא תחקור חשד ששבעה שחקנים מהנבחרת היו מעורבים במכירת משחקים בטורניר, והורתה לוועדת האתיקה לבדוק את הטענות.

"הטענות למרמה מצד נבחרת קמרון בשלושת משחקיה במהלך מונדיאל 2014, במיוחד במשחק מול קרואטיה, ובמיוחד הטענות על 'שבעה תפוחים רקובים' בנבחרת - אינם עומדים בקנה אחד עם העקרונות שההתאחדות מנסה לקדם", נמסר מההתאחדות ומיושב הראש ג'וזף אוואנה.

"אנחנו רוצים להודיע לקהל הרחב שעל אף שלא קיבלנו שום מסר מפיפ"א, ההנהלה הורתה לוועדת האתיקה לחקור את הטענות. אנחנו מחויבים לנקוט בכל האמצעים הדרושים על מנת לפתור את הסוגיה המטרידה הזו בזמן הקצר ביותר".

בנואה אסו-אקוטו עם סמואל אטו נבחרת קמרון. AP
טורניר מביך. קמרון/AP

המקור להאשמות נגד הנבחרת הקמרונית הוא ווילסון ראג' פרומאל, שידע לחזות מראש במגזין "דר שפיגל" מספר אירועים שיקרו במשחק. פרומאל, סינגפורי שהורשע בעבר בקניית משחקים משחקנים וסידור תוצאות במספר מקרים שונים, כתב במדויק שעות ספורות לפני שריקת הפתיחה על שני דברים שיקרו במשחק: ניצחון 0:4 של הקרואטים על הנבחרת האפריקאית, וכרטיס אדום שיישלף לשחקן נבחרת קמרון כלשהו. שניהם קרו כמובן, כאשר הרגע הזכור ביותר מהמשחק היה כאשר בדקה ה-40 אלכס סונג הכניס מרפק לגבו של מריו מנדז'וקיץ', ללא קשר למהלך המשחק, וראה את הכרטיס האדום הישיר.

תקרית נוספת במהלך המשחק הייתה כאשר שחקן קמרון בנואה אסו אקוטו ניסה לנגוח בשחקן מהנבחרת שלו, בנג'מין מוקנדג'ו, לעיני כל. ההתאחדות הקמרונית פתחה בחקירה נגד התקרית המביכה הזו, אך טרם פרסמה איזשהן מסקנות.

ההאשמות האלה הן המשך ישיר לטורניר מביך של הנבחרות האפריקאיות, כשגם גאנה וגם קמרון, שלא עברו את שלב הבתים, זכו לכותרות מביכות בנוגע לסכסוכים פנימיים ומאבקים קשים על מענקים, שהוטסו במיוחד במזומן לברזיל. בגאנה שני שחקנים נשלחו הביתה, כשסולי מונטארי כביכול הכה איש צוות וקווין פרינס בואטנג כביכול קילל את המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully