וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני ארגנטינה: אחיו של היצפלד הלך לעולמו

טרגדיה למאמן נבחרת שוויץ שעות לפני המשחק הגדול בסאו פאולו: אחיו הגדול, ווינפריד היצפלד מת ממחלה בגיל 82 בבאזל. הבשורה הועברה אליו רק בשעות הבוקר

מאמן נבחרת שוויץ אוטמר היצפלד. GettyImages
חדשות עצובות. היצפלד/GettyImages

חדשות עצובות שעות לפני שריקת הפתיחה למשחק בין ארגנטינה לשוויץ: אחיו של אוטמר היצפלד, מאמן הנבחרת השוויצרית, הלך לעולמו אתמול (שני) בשעת לילה מאוחרת והוא בן 82. מאמן נבחרת שוויץ קיבל את הבשורה בשעות הבוקר, ויעלה לכר הדשא בארנה קורינתיאנס בסאו פאולו בנסיון לשכוח לכמה שעות מהמאורע הטרגי. ווינפריד היצפלד היה אחיו הבוגר של אוטמר וסבל בשנים האחרונות ממצב בריאותי רעוע. הוא מת בבית חולים בבאזל. בראיון האחרון שהעניק לתקשורת השוויצרית התייחס לאחיו הקטן, ששוהה בברזיל, ואמר: "אם מישהו היה זקוק לעזרה, הוא תמיד היה שם".

החדשות באות על רקע המשחק הגדול מול ארגנטינה, אותו הגדיר אוטמר היצפלד כ"משחק שיכול להיות הרגע הגדול בקריירה שלי". "אני תמיד מתכונן למשחק הבא, אבל המשחק הזה הולך להיות אתגר ספורטיבי עצום. אין ספק שזה יהיה הרגע הגדול בקריירה שלי", אמר לעיתונאים אמש. "הגשמנו חלום בעצם זה שהגענו לכאן, לבמה הזאת, אבל אנחנו רוצים להמשיך. האם זה יהיה המשחק האחרון שלי כמאמן נבחרת שוויץ? כבר הכנו את עצמנו לרבע הגמר, אז לא נראה לי".

שוויץ תחסר את מריו גבראנוביץ' שממילא לא שותף עד כה ואת הבלם סטיב פון ברגן, שנפצע בתבוסה לצרפת. מעבר לכך, לרשותו של אוטמר היצפלד יעמוד סגל מלא והשוויצרים צפויים לעלות עם הרכב זהה לזה שפתח נגד הונדורס במשחק האחרון בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully