וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הולנד: דה יונג צפוי להחמיץ את שאר המונדיאל

הקשר האחורי סובל מקרע במפשעה וזקוק למנוחה של 2-4 שבועות. יישאר עם חבריו בברזיל ויתחיל שם את השיקום. אם האורנייה יעפילו לגמר, הם ינסו להכשיר אותו למשחק על התואר

שחקן נבחרת הולנד, נייג'ל דה יונג. רויטרס
אחד מהפייבוריטים של ואן חאל. דה יונג/רויטרס

קשר נבחרת הולנד, נייג'ל דה יונג, צפוי להחמיץ את המשך המונדיאל. דה יונג שנפצע במשחק שמינית הגמר נגד מקסיקו והוחלף בשלב מוקדם. מבדיקה שהוא עבר, עלה שהוא סובל מקרע במפשעה ושהוא זקוק להחלמה של שבועיים עד חודש.

ההתאחדות לכדורגל של הולנד, שהוציאה הודעה רשמית בדבר הדיאגנוזה, מסרה שהקשר בן ה-29, שחקנה של מילאן האיטלקית, יישאר בברזיל ויתחיל בשיקום תחת עיניהם הבוחנות של רופאי הנבחרת. כלומר עדיין אי אפשר להגיד בוודאות שאם האורנייה יגיעו לגמר, הוא לא ישחק.

דה יונג שצבר 75 הופעות בינלאומיות במדי האורנייה, פתח בכל ארבעת המשחקים של הולנד בטורניר ונחשב לאחד מהפייבוריטים של המאמן לואי ואן חאל. לאחרונה התקשורת ההולנדית אף העלתה השערות לפיהן הוא יגיע למנצ'סטר יונייטד בעקבות המאמן.

נבחרת הולנד ניצחה את מקסיקו 1:2 בשמינית הגמר אחרי שני שערים מאוחרים. האורנייה ניצחו בכל ארבעת המשחקים שלהם במונדיאל והם יפגשו את קוסטה ריקה ברבע הגמר. המשחק יתקיים ביום שבת (23:00) בסלבדור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully