וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אנחנו לא כאן בשביל לתת הצגות, אלא כדי לזכות במונדיאל"

נבחרת ברזיל דרוכה לקראת המשחק הקשה ברבע הגמר מול קולומביה, הכוכב הוסיף: "אהיה כשיר, כבר לא כואב לי. תמיד יש אצלנו שמחה ומחויבות. חאמס רודריגס שחקן מדהים למרות שכמוני, הוא רק בן 22". פקרמן: "מאמין שיהיו שערים, וזה טוב. אין פייבוריטית"

צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק

רוצים חבילה לחצי הגמר בברזיל? לחצו כאן

מרגע שיא לרגע שיא. ברזיל תפגוש ביום שישי הקרוב (23:00) את קולומביה למשחק ברבע גמר המונדיאל, עוד משחק בדרך בה לסלסאו פשוט אסור ליפול ואסור להפסיד, הדרך אל התואר.

המארחת לא ממש הרשימה בינתיים בטורניר הביתי והכל כך חשוב שלה. היא פתחה עם ניצחון קשה ומלא בעזרה מהשופט, 1:3 על קרואטיה, המשיכה בתיקו מאופס מול מקסיקו וגיירמו אוצ'ואה, משם ל-1:4 על קמרון הגרועה ובשמינית הגמר מול צ'ילה, רק המשקוף בדקה ה-120 מהבעיטה של מאוריסיו פינייה והקורה בפנדל של גונסאלו חארה שלחו אותה לשלב הבא.

שחקני נבחרת ברזיל באימון עם המאמן לואיז פליפה סקולארי. רויטרס
המתח עולה דרגה. סקולארי מכוון/רויטרס

המפגש מול הקפטרוס צפוי להיות הרבה יותר קשה. קולומביה מציגה כדורגל נהדר, אולי הטוב ביותר בטורניר עד כה והיא חמושה בחאמס רודריגס הכביר, שכבש חמישה שערים, כולל צמד מול אורוגוואי בשמינית הגמר. האיש שעיניה של ברזיל כולה מופנות אליו, ניימאר כמובן, התייצב הערב (רביעי) למסיבת העיתונאים: "דיברתי הרגע עם מאמן הכושר שלנו ואני אהיה כשיר למשחק", הרגיע מספר 10 את כל החששות לגביו, "כבר לא כואב לי יותר, אז כולם יכולים להיות רגועים".

על היריבה שמחכה לברזיל אמר כוכב ברצלונה: "הם ניצחו את כל המשחקים וחאמס הוא שחקן מדהים, למרות שהוא צעיר מאוד. שנינו רק בני 22". ניימאר הזכיר את הפסיכולוג שעובד עם נבחרת ברזיל ומסייע לה בהתמודדות עם הלחץ: "אף פעם לא עשיתי משהו כזה, אבל אני נהנה מכל רגע מהתהליך ולומד המון דברים חדשים. הוא אדם מיוחד ואני מקווה שאמשיך להיות איתו בקשר גם אחרי הטורניר. לחץ הוא חלק מהכדורגל וצריך לדעת להתמודד איתו".

על הביקורות אותן ספגה הנבחרת אמר ניימאר: "תמיד שמח אצלנו בנבחרת ואנחנו מאוד מחויבים. בכדורגל היום אין הרבה פערי יכולת ומי שמבצע את הדברים נכון יותר ובהתאם לתכניות שלו, מנצח. אנחנו לא כאן כדי לתת הופעות והצגות, אלא רק כדי לנצח ולזכות במונדיאל. אנחנו רוצים להגיע לגמר, לנצח שם ובסופו של דבר נראה מי יחגוג ומי לא".

עוד באותו נושא

דירוג מצטייני המונדיאל: חאמס רודריגס ועוד

לכתבה המלאה
ניימאר שחקן נבחרת ברזיל באימון. רויטרס
שוב יצטרך להתעלות. ניימאר באימון/רויטרס

קשר צ'לסי, ראמירס, שיקווה לפתוח שוב בהרכב של לואיז פליפה סקולארי, הוסיף: "אני לא יודע מה התכניות של המאמן לגבי המחליף של לואיז גוסטבו המושעה. עדיין יש לנו עוד כמה אימונים עד למשחק ונצטרך לחכות ולראות מה יהיה. אין ספק שלואיז הוא קשר חשוב במערך שלנו, כי הוא נותן המון תמיכה להגנה. הוא שיחק הרבה זמן עם דויד לואיז וטיאגו סילבה, אז הם מאוד מנוסים יחד. הוא עושה עבודה נהדרת במרכז המגרש, שומר מצוין וזה חשוב לנבחרת. יש לנו שחקנים שיכולים להחליף אותו וניתן למאמן להחליט מה עושים".

מאמן קולומביה, חוסה פקרמן, חולם על הפתעה: "אין בכלל מה לדבר על פייבוריטית, זה משחק חדש לגמרי. שתי הנבחרות מחויבות לשחק כדורגל יפה במפגש מסוג זה. ברזיל תהיה בשיאה, כך שהולך להיות מאוד מתוח והיכולות הטכניות יהיו טובות. אני מאמין שיפלו כמה שערים וזה טוב, כי זה יגרום לאנשים להמשיך ליהנות מהמונדיאל הזה. יש כאן שתי נבחרות מצוינות ולרוע המזל אחת מהן תיאלץ להיפרד מהטורניר".

חוסה פקרמן מאמן נבחרת קולומביה. GettyImages
מה הוא מכין? פקרמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully