וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו יזומן לשימוע בפרלמנט הרוסי: "גנב, חמדן, תחזיר את הכסף"

תגובות קשות בפרלמנט הרוסי לכישלון של הנבחרת במונדיאל: "קאפלו רק רצה כסף לפני הפרישה, השחקנים נמוכים מדי, המאמן נראה כמו מורה בבית ספר"

מאמן רוסיה פאביו קאפלו. GettyImages
אפשר להגיד שהוא די מרגיז את הרוסים. קאפלו/GettyImages

בנוסף לכישלון ולאכזבה במונדיאל 2014, כעת מאמן נבחרת רוסיה פאביו קאפלו נדרש להתמודד עם ביקורת נוקבת והאשמות קשות מהפרלמנט המקומי. ולדימיר ז'ירינובסקי, חבר הפרלמנט הלאומן קיצוני, כינה את קאפלו, שמחזיק בחוזה השמן ביותר מבין 32 המאמנים במונדיאל, "גנב" ודורש שיעמוד בפני הפרלמנט המקומי ויענה לשאלות נוקבות על תפקוד הנבחרת.

ז'ירינובסקי, העומד בראש המפלגה הקרויה ליברל דמוקרטית (על אף שלא תמיד דוגלת בעקרונות אלו), דרש שקאפלו יקבל זימון לשימוע. "אנחנו צריכים לבדוק היטב את העבודה שלו ולדרוש ממנו להתפטר, אבל הוא חמדן, אז כמובן שהוא לא יעשה את זה", אמר ז'ירינובקי, "זה נחמד לקבל מיליונים ולא לעשות כלום. הקבוצה כשלה, וזה לא משפיע ולו זה על המשכורת שלו. הוא גנב!".

ז'ירינובסקי ידוע באמריות האומללות והקיצוניות שלו, רק לאחרונה איים שעוזריו יאנסו עיתונאית בהיריון, והוסיף ש"אפילו המראה שלו לא מאפשר לחבב אותו, קאפלו נראה כמו מורה בבית ספר".

שחקן נבחרת רוסיה אלכסנדר קוקורין מאוכזב מול אלג'יריה. רויטרס
גם נמוכים וגם לא רצים מהר? שחקני רוסיה/רויטרס

חבר פרלמנט אחר, אולג פחולקוב, אמר ש"אני חושב שקאפלו ידע שאין לו סיכוי להצליח עם השחקנים שלנו, אבל הוא פשוט חשב שזו דרך קלה להרוויח כסף, הוא רצה לצבור ערימות של כסף לפני הפרישה שלו", ודרש שהמאמן האיטלקי יחזיר חצי מהמשכורת שלו למשלם המסים הרוסי.

איגור אננסקי, ראש ועדת הספורט בפרלמנט, אמר שהוא אכן מתכוון להזמין את קאפלו באוקטובר על מנת להסביר את הכישלון. אם זה אכן יקרה ואם קאפלו אכן יתייצב לשימוע, הוא צפוי להתמודד עם שאלות טקטיות. פחולקוב, למשל, טוען שהכישלון הוא בגלל הגודל הפיזי של שחקני הנבחרת הרוסית: "תסתכלו על הקוריאנים, אפילו הם יותר גדולים מאיתנו! אני כבר לא מדבר על הגרמנים או על הברזילאים, שהם כבר ענקיים, הבחורים שלנו הם חצי מהם. אין לי שום דבר נגד שחקנים נמוכים, אבל הם אפילו לא רצים מהר. מה הם עושים בנבחרת?".

בואו לזכות בטיסה וכרטיס לחצי גמר המונדיאל – בחסות בנק ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully