וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בגרמניה לקראת רבע הגמר: שבעה שחקנים חולים בשפעת

המאמן יואכים לב הודה שהמצב בנבחרת שלו לא טוב לפני המשחק מול צרפת (ו', 19:00), אך הוסיף: "לא רוצה לעשות מזה יותר מדי דרמה". גם תומאס מולר בין אלה שחשו ברע

תומאס מולר שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
זה לא הזמן להיות חולים. מולר/רויטרס

נבחרת גרמניה, אחת הפייבוריטיות שנותרו לזכייה בגביע העולמי, תעלה מחר (שישי, 19:00) למשחק שייפתח את שלב רבע הגמר, לקרב אדיר מול צרפת. אלא שרגע לפני המפגש המרתק, המנשאפט בצרות גדולות.

לא פחות משבעה משחקני הנבחרת של יואכים לב חולים בשפעת, בעוד שחקנים אחרים מתחילים לפתח סימפטומים דומים. אחד מאותם שחקנים שמצבם הבריאותי מדאיג כרגע את ראשי הנבחרת הוא מלך השערים של גרמניה, תומאס מולר.

וואלה! ספורט ובנק ירושלים מטיסים אתכם לחצי הגמר בברזיל

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה. Martin Rose, GettyImages
מאשים את מזג האוויר והטיסות. לב/GettyImages, Martin Rose

במשחק שמינית הגמר מול אלג'יריה, ביום שני האחרון, נאלצה גרמניה להסתדר ללא הבלם המצוין שלה מאטס הומלס, שסבל משפעת והחמיץ את ההתמודדות. את מקומו במרכז ההגנה מילא, בלי יותר מדי הצלחה, ג'רום בואטנג. במהלך המשחק נאלץ השוער מנואל נוייר לצאת לא פעם משערו ולסגור חורים שהתגלו בהגנה.

לב נשאל על מצבם של השחקנים והעדיף שלא להרחיב בנושא. הוא רק אמר שרוב החולים סובלים בעיקר מכאבי גרון: "המצב לא כל כך נורא, נכון לרגע זה. אני לא רוצה לעשות מזה משהו יותר מדי דרמטי".

מלבד הומלס, שלא ברור האם יוכל לשחק גם הפעם בשל מצבו הבריאותי, גם כריסטוף קרמר שלא התאמן כל השבוע נמצא בספק. לב האשים את מזג האוויר ההפכפך בברזיל, כמו גם את הטיסות המרובות בשפעת שתקפה את המחנה הגרמני: "אנחנו כל הזמן נעים בין אזורי אקלים שונים, כך שלא מפתיע אותי שהשחקנים לא מרגישים ממש טוב וזה החל להתפשט בכל הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully