וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות הטוטו מהמונדיאל: כמעט רבע מיליארד ש"ח

במועצת ההימורים מרוצים: שיא ההכנסות היומי נשבר, גרמניה היא הנבחרת עליה מהמרים הכי הרבה ומה הוא המשחק המפתיע מאוד עליו נרשמו ההכנסות הגבוהות ביותר?

שחקני קוסטה ריקה חוגגים העפלה לרבע גמר המונדיאל. GettyImages
הישראלים הימרו על המשחק בין קוסטה ריקה ליוון יותר מאשר על כל משחק אחר/GettyImages

בואו לטוס עם וואלה! ובנק ירושלים לחצי גמר המונדיאל

עם ישראל, כמו העולם כולו, נהנה בימים אלה מהמונדיאל הנהדר בברזיל ויש גם מי שמרוויח מכך במיוחד. הטוטו הודיע היום (חמישי) כי הכנסותיו מהמונדיאל עד כה עומדים על 225 מיליון שקלים. מדובר בגידול של 43 אחוז לעומת ההכנסות מהמונדיאל הקודם.

כל הנתונים מתייחסים לתאריכים שמיני ביוני עד הראשון ביולי. עד כה, על פי הודעת הטוטו, נשלחו מעל 2.4 מיליון טפסים, כאשר ההימור הממוצע לטופס עומד על כ-90 שקלים. ממוצע ההכנסות היומי עומד על כעשרה מיליון שקלים.

הנבחרת עליה הימרו בסכומים הכי גבוהים עד כה, בשלב הבתים ובשמינית הגמר, היא גרמניה, לגביה נרשמו הכנסות של 16.4 מיליון שקלים ב-Winner. המשחק עליו הימרו בסכום הגבוה ביותר היה באופן מפתיע קרב שמינית הגמר בין קוסטה ריקה ליוון (שהסתיים ב-1:1 וניצחון קוסטה ריקני בפנדלים). סכום ההימורים שהתקבל על המשחק הזה עמד על שבעה מיליון שקלים.

היום בו התקיים המפגש בין קוסטה ריקה ליוון, ה-29 ביוני, בו נערך גם המשחק בין הולנד למקסיקו, שבר את שיא המכירות היומי עבור ה-Winner, עם 13.6 מיליון שקלים של הכנסות. במקום השני ניצב ה-23 ביוני, עם 13.5 מיליון שקלים. באותו יום נערכו ארבעה משחקים במסגרת מחזור הסיום של בתים א' וב': אוסטרליה - ספרד, הולנד - צ'ילה, ברזיל - קמרון, מקסיקו - קרואטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully