וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקת ראייה: האם אפשר היה למנוע את פציעת ניימאר?

עם 54 עבירות וארבעה כרטיסים צהובים שהראשון שבהם הגיע בדקה ה-64, השופט הספרדי קרלוס קרבאלו יכול להרגיש אשם בפציעת הכוכב שגמר את הטורניר

שחקן נבחרת ברזיל טיאגו סילבה מקבל כרטיס צהוב. רויטרס
שכח את הכרטיסים בכיס במחצית הראשונה. השופט קרלוס קרבאלו עם הצהוב הראשון לטיאגו סילבה/רויטרס

מה היה? כבר מתחילת משחק רבע הגמר בין ברזיל לקולומביה היה ברור שהולך להיות משחק אגרסיבי, אבל אף אחד לא חשב שהניסיונות הבוטים לעצור את חאמס רודריגס לא ייעצרו לפחות באמצעות כרטיסים צהובים שיניף השופט הספרדי קרלוס קרבאלו, שזרם עם המשחק כדי למנוע את עצירתם. בכך הוא נתן יד למשחק בוטה ואלים מצד שתי הנבחרות שהסתיים עם לא פחות מ-54 עבירות וארבעה כרטיסים צהובים בלבד שהראשון שבהם הגיע רק בדקה ה-64, וגם הוא אחרי שטות של טיאגו סילבה.

מה למדנו? אין ספק שהרצון להנחיל כדורגל אטרקטיבי וזורם הוא נכון ובא לידי ביטוי בלא מעט משחקים קודמים בטורניר, אבל שופט שמאפשר ברוטליות כפי שאפשר היה לראות בשדה הקרב בפורטלזה יכול רק להצטער על כך שהוא זה שגרם לכך שבסופו של דבר כל הכפפות מוסרות וניימאר, הכוכב הגדול של ברזיל, מוצא את עצמו פצוע ויוצא באלונקה. תגובה נכונה יותר במחצית הראשונה לעבירות הרבות הייתה אולי מונעת את התפתחותו של המשחק כפי שבא לידי ביטוי ונכון היה עושה השופט הספרדי אם היה מגיב טוב יותר להתפתחויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully