וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזאר מונדיאל: חאמס רודריגס ו"המפלצת הברזילאית"

על זרועו של הקולומביאני התיישב חרק עצום בזמן ביצוע הפנדל מול ברזיל. ולבואנה הקטנטן התייצב ליד ילד גבוה וגרר פוטושופ אדיר, החברה של נאסרי חוגגת, אוהדי אנגליה ציניים

שחקני נבחרת צרפת לפני המשחק מול גרמניה. AP
התמונה המקורית, כולל ולבואנה והילד מוקפים/AP

בכל יום אנחנו מנסים להביא לכם כאן את הזווית השונה למונדיאל, עם כל מיני סיפורים שצצים ברחבי העולם סביב הטורניר הגדול. ליל אמש (שישי), כך נראה, היה אחד הפורים והמשעשעים ביותר שהיו לנו, כאשר שני סיפורים גדולים השתלבו ביניהם מצוין.

תחילה היה זה מתיו ולבואנה, הקשר הצרפתי המצוין, שהפך לכוכב ברשת בשל המידות הקטנות שלו. להצגת השחקנים לפני המשחק של צרפת מול גרמניה הגיעו כמיטב המסורת ילדים שליוו את שתי הנבחרות. ולבואנה, לרוע מזלו, זכה לעמוד בדיוק מאחורי הילד הכי גבוה מבין החבורה, בפער משמעותי, מה שהבליט עוד יותר את העובדה שהקשר הצרפתי מתנשא לגובה של מטר ו-65 סנטימטרים בלבד. אגב, חובבי הקונספירציה כבר מיהרו לטעון שהציוות הזה היה מכוון. את התמונה המקורית אפשר לראות למעלה (כולל הזוג המוזר מוקף) ואת הפוטושופ האדיר שהחליף בין השניים, אפשר לראות למטה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוטושופ שהחליף בין השניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלא שולבואנה לא קיבל מנוחה. במהלך הפנדל שבעט חאמס רודריגס מול ברזיל, אירע רגע מוזר מאוד. על זרועו של הקולומביאני הצעיר והנפלא התיישב חרק עצום, אין דרך אחרת לתאר אותו. ברשת קראו לו "מפלצת ברזילאית", אולם רודריגס עצמו כלל לא שם לב לחבר החדש שלו. התמונה הראשונה היא של רודריגס והחרק, השנייה משלבת בין ולבואנה הקטנטן לחרק העצום.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חאמס רודריגס נבחרת קולומביה עם חרק על הזרוע. AP
חאמס ו"המפלצת הברזילאית"/AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוץ מתיו, רוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש בונוס: ולבואנה בועט כדור חופשי/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת אנגליה כבר מזמן, מזמן חזרה לממלכה אחרי הדחה מבישה עם נקודה אחת בלבד ויכולת נוראית. אלא שלא מעט אוהדים אנגלים נותרו בברזיל כדי לראות את המשך המונדיאל. שלושה מהם הביעו את מחאתם כלפי מנג'ר הנבחרת, רוי הודג'סון, בצורה מאוד יוצאת דופן. הם התייצבו למשחק בין גרמניה לצרפת כאשר על פניהם צבוע הדגל הגרמני, דווקא זה של היריבה הגדולה והשנואה ביותר של אנגליה. על השלט שהחזיקו האוהדים נכתב: "תראה מה עשית לנו, רוי".

אוהדי אנגליה מוחים נגד המנג'ר רוי הודג'סון. AP
מחאה יוצאת דופן/AP

ההדחה של נבחרת צרפת הסבה לבחורה אחת הרבה מאוד אושר: חברתו של סמיר נאסרי, אנרה אטאנס, שתקפה בצורה משוללת רסן את מאמן הנבחרת, דידייה דשאן, עוד לפני תחילת הטורניר אחרי שהתברר לה שחברה מחוץ לסגל. בין השאר היא כתבה אז: "שיזדיין המאמן". אחרי ההדחה, אנארה חזרה לצייץ בחשבון הטוויטר שלה, וכתבה: "אופסייייי! זו הסיבה שאתה צריך בסגל את השחקנים ברמה עולמית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנרה לא עצובה מדי מההדחה של צרפת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully