וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחורי הקלעים: צפו בראיון המשותף והמרגש של דויד לואיז וחאמס רודריגס

אחרי הדמעות, החיבוק והמחווה המדהימה על כר הדשא, הכוכבים של ברזיל וקולומביה העניקו ראיון מדהים בדרכם לחדר ההלבשה. לואיז: "אמרתי לחאמס שמבחינתי הוא כבר אלוף העולם". צפו

ככה זה נראה על כר הדשא. המפגש בין לואיז לרודריגס/GettyImages

מי שכיבה את הטלוויזיה מיד עם שריקת הסיום של המשחק בליל אמש (שישי) ברבע גמר המונדיאל, בין ברזיל לקולומביה, פספס את הרגע הגדול באמת של ההתמודדות, אולי אפילו של המונדיאל כולו. חאמס רודריגס, הכוכב הגדול של הקפטרוס, שסיים טורניר חלומי עם שישה שערים (כולל פנדל מוצלח מול הברזילאים), התקשה לעכל את ההדחה ומירר בבכי על כר הדשא.

הראשון שניגש אליו היה דויד לואיז. בעונה הבאה, הברזילאי שעבר מצ'לסי לפריס סן ז'רמן, יהיה יריבו בליגה הצרפתית של רודריגס, שמשחק במונאקו (אלא אם חאמס עצמו יימכר). בינתיים, היריבות העתידית וגם זו שבדיוק הסתיימה על כר הדשא, נשארה בצד. לואיז חיבק את רודריגס, ניסה להרגיע אותו ובצעד מרגש במיוחד, הצביע עליו וביקש מכל עשרות אלפי האוהדים הברזילאים ביציעים למחוא כפיים לסופרסטאר החדש של הכדורגל העולמי. בסופו של דבר השניים החליפו חולצות ואחרי שגם דני אלבס ומרסלו הגיעו לתת כבוד לרודריגס, השחקנים ירדו לחדרי ההלבשה.

אלא שמסתבר שזה לא היה סוף הסיפור. בדרכם לחדר ההלבשה, מראיין זריז תפס את דויד לואיז וחאמס רודריגס לשיחה קצה, משותפת ומרגשת. השניים, מחובקים, נראו נרגשים מהסיטואציה.

לואיז אמר: "על כר הדשא אמרתי לחאמס שלא רק אלה שהולכים הביתה עם התארים הם אלופים גדולים. שהוא יכול ללכת בשקט, כי הוא אלוף ענק. הוא עשה דברים ענקיים עבור הכדורגל בטורניר הזה, מהלכים נהדרים, שערים נפלאים. הוא יכול לעזוב את המונדיאל עם ראש מורם, כי מבחינתי הוא כבר אלוף העולם... ורציתי את החולצה שלו".

רודריגס השיב בחום: "אני שמח ששחקנים כמו דויד, דני אלבס ואחרים באו לדבר איתי. זה מאוד מרגש ואני מודה לו על כך באופן אישי. ככה משחקים משחק נקי. אנשים כמו דויד הם דוגמה לכדורגל בעולם".

לואיז הוסיף: "אנחנו צריכים תמיד לחשוב לא רק על הכדורגל, אלא על החיים שבחוץ. כי ילדים רוצים שיהיה להם שיער כמו שלי אולי, אבל אני והשחקנים האחרים חייבים לתת להם דוגמה לאיך צריך להתנהג". לסיום נשאל רודריגס אם הוא היה מוכן לעשות תספורת כמו של לואיז והשיב: "ברור". ברומאנס במיטבו.

צפו בראיון (חצי בספרדית, חצי בפורטוגזית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully