וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניימאר אמר למרסלו שהוא לא מרגיש את הרגליים"

לואיז פליפה סקולארי סיפר על רגעי החרדה שעברו על הנבחרת הברזילאית לאחר פציעתו של ניימאר: "היה בלגן גדול". רופא הנבחרת: "זו לא פגיעה שתסכן לו את הקריירה"

ניימאר, נבחרת ברזיל, מטוס במסוק. AP
רגעים של חרדה. ניימאר/AP

ברזיל מנסה להתכונן למשחק חצי הגמר הענק שלה בעוד יומיים מול גרמניה, אבל זה לא פשוט. אומה שלם, עולם כדורגל שלם, כולם פחות או יותר מדברים מאז יום שישי על הפציעה שגמרה את המונדיאל של ניימאר, הכוכב הכי גדול של הסלסאו.

היום (ראשון), התייצב מאמן נבחרת ברזיל, לואיז פליפה סקולארי, למסיבת העיתונאים וסיפר על רגעי החרדה שעברו עליו ועל שחקני ואנשי הנבחרת לאחר שחואן קמילו סוניגה נכנס בגבו של ניימאר וגרם לו לשבר לחוליה.

סקולארי סיפר: "מרסלו סיפר לי שמיד לאחר העבירה הוא התכופף לכיוון ניימאר, ששכב על כר הדשא ושאל אותו מה הוא מרגיש. ניימאר ענה שהוא לא מרגיש את הרגליים שלו. מרסלו נבהל מאוד והזעיק את רופא הנבחרת, אבל השופט לא הרשה לרופא להיכנס למגרש. היה שם בלגן אחד גדול".

לואיז פליפה סקולארי מאמן ברזיל. GettyImages
ביקש מניימאר להגיע למשחקים. סקולארי/GettyImages

פיליפאו המשיך: "זה היה הלם רציני עבורנו. התמונה הזו, של ניימאר נלקח לבית החולים במסוק, הכאבים שהוא חש, הבכי. הפציעה של ניימאר היא קטסטרופה גדולה עבורנו. ניימאר היה השחקן המוביל של הנבחרת, כי הוא שחקן שיודע לעשות את ההבדל בכל משחק. מאוד לא רצינו לאבד אותו, בטח שלא לפני חצי הגמר והגמר".

המאמן סיפר כי ביקש מניימאר לבוא ולתמוך בנבחרת במשחקים הבאים, אם ירגיש מספיק טוב: "הוא יהיה איתנו, אם יצליח. אולי הוא יישב על הספסל, אולי ביציע. ביקשנו זאת ממנו, הכול תלוי במצב שלו בימים הקרובים. על פי ההיכרות שלי איתו ועם האופי שלו, אני בטוח שהוא יגיע".

רופא הנבחרת הברזילאית, חוסה לואיז רונקו, סיפר שניימאר יחוש כאבים במשך עשרת הימים הקרובים ויזדקק לזמן החלמה של חודש עד חודש וחצי. "הוא יכול ללכת כמה צעדים, אין לו שום דבר שיכול לפגוע לו בהמשך הקריירה. הוא רק יצטרך מנוחה".

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully