וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בברזיל: ניימאר עשוי להיות כשיר לגמר

התקשורת בברזיל דיווחה כי שלושה מומחים הגיעו לביתו של כוכב הנבחרת בכדי לבחון את מצבה של החולייה בגבו, וקבעו כי אם ברזיל תגיע לגמר, יוכל לשחק אם יקבל זריקה. רופא הנבחרת הכחיש: "בשום שלב טיפול כזה לא היה אופציה, אין שום סיכוי שהוא ישחק בגמר"

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר פצוע. רויטרס
ישוב למגרש בדיוק ברגע האמת? ניימאר לאחר הפציעה/רויטרס

האם חלומם של אוהדי ברזיל לראות את ניימאר חוזר לשחק במונדיאל הזה לא נגוז? לאחר שכוכב המארחת נפצע ברבע הגמר מול קולומביה כששבר חולייה בגבו לאחר עבירה של חואן קמילו סוניגה מיהרו כולם להכריע כי השחקן לא יוכל לשוב לשחק בטורניר הנוכחי. אלא שאמש (ראשון) התפרסמו דיווחים בברזיל על כך שבמידה שהנבחרת של סקולארי תגיע למונדיאל, ישנו סיכוי שניימאר יהיה כשיר למשחק.

על פי הדיווחים, זימן ניימאר שלושה מומחים שונים לביתו בכדי שאלו יוכלו לבחון את מצבו. מדובר ברופא, בפיזיותרפיסט של סנטוס ובמומחה לעמוד השדרה שהגיעו לבחון את החוליה השבורה. אחד הרופאים ציין כי אם ניימאר היה חייב לבחור איזו חולייה לשבור, הרי שהחולייה השלישית (זו שנשברה) היא הבחירה הטובה ביותר, ויש לה סיכוי טוב להחלים בתוך זמן קצר.

לפי המומחים, אם ירצה ניימאר ישנה אפשרות שהוא יוכל לקבל זריקה לפני משחק הגמר (אם ברזיל תעבור את גרמניה) שתאפשר לו לשחק. הדברים הללו מגיעים דווקא ביום בו ברזיל מנסה לפענח מי יהיה השחקן שיחליף את ניימאר במשחק הקרוב, לאחר שקשרה של הנבחרת, וויליאן, נטש את האימון בגלל פציעה בגבו, וגם הוא נמצא בספק לחצי הגמר.

מי שצינן בהמשך הלילה את האופטימיות הברזילאית היה רופא הנבחרת חוזה לואיז רונקו, שהצהיר: "בשום שלב טיפול כזה לא היה אופציה עבור ניימאר. מצב הגב שלו דורש החלמה, ואם זה לא יקרה יכול להיגרם נזק בלתי הפיך. מקרים של התערבות כימית במצבים כאלה קרו בעבר, בעיקר בעזרת חומרים שאסורים לשימוש בענף, ואנחנו לא מתכוונים ליצור אשליה עבור העם הברזילאי בעזרת אפשרות שלא קיימת. מה שמדאיג אותי הוא הספק שמטילים באתיקה של הרופאים הברזילאים, וחשוב להבהיר שאין אפילו סיכוי קלוש שניימאר ישחק ביום ראשון בגמר, אם נגיע לשם".

אוהד מחזיק שלט להחלמת שחקן נבחרת ברזיל ניימאר. רויטרס
החלום עדיין בחיים. אוהדי ברזיל תומכים בניימאר/רויטרס

עדכון ראשון: 0:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully