וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות החשש הכבד: מעט מאוד מהומות פרצו בברזיל

אחרי תבוסת הסלסאו, במדינה פחדו מבלגן ברחובות, אולם התבדו. 12 נעצרו ברחובות בלו הוריזונטה, כמה אחרים שרפו את הדגל הברזילאי ו-15 אוטובוסים הוצתו, אבל לא הרבה יותר מזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך)/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך המשחק המדהים שהתחולל בליל אמש (שלישי) והסתיים בהשפלה הגדולה בתולדות ברזיל, בדמות הפסד 7:1 לגרמניה בחצי גמר המונדיאל הביתי, החשש הכבד ביותר מצד רבים היה שההתבזות הזו תגרום לפריקת יצרים ולמהומות ברחבי המדינה.

המשטרה הברזילאית נערכה בכוחות מתוגברים במיוחד בכל עיר גדולה ובעיקר בבלו הוריזונטה, שם נערך המשחק, בסאו פאולו ובריו דה ז'ניירו, אלא שהלילה, לפחות הלילה הראשון, עבר בצורה שקטה יחסית.

אוהדי נבחרת ברזיל עם שוטרים במשחק מול גרמניה. GettyImages
השוטרים נשלחו בהמוניהם לשמור על הסדר/GettyImages

כבר במחצית הראשונה נראו לא מעט אוהדים ברזילאים נוטשים את היציעים במינייראו, לאחר שעיניהם לא היו יכולות לחזות עוד בקטסטרופה שהתחוללה על כר הדשא. כתב ה"ניו יורק טיימס", סימון רומרו, אפילו העלה לטוויטר תמונה ובה כמה אוהדים נראים שורפים את דגל ברזיל מחוץ לאצטדיון, אולם מעבר לכך, לא קרה יותר מדי.

הרשתות החברתיות הוצפו במהרה בתמונות של מהומות מרחובות ברזיל, אולם רשתות החדשות הודיעו כי מדובר בדיווחי שווא וכי התמונות נלקחו ממהומות שהתחוללו בשנים קודמות, למשל בזמן גביע הקונפדרציות. תמונה אחת אפילו נלקחה ממהומה שאירעה בכלל בלונדון, ב-2011.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוהדים נטשו את האצטדיון כבר במחצית הראשונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בכל זאת קרה? כמה מהומות רחוב התלקחו בין יושבי הברים בשכונה המרכזית בבלו הוריזונה, שכונת סבאסי. 12 אנשים נעצרו שם. גם בתוך האצטדיון עצמו היו כמה אנשים שניסו להרוס את הכסאות והוצאו מהמקום על ידי המשטרה. בריו דה ז'ניירו, כמה אלמונים הציתו חנייה עם 15 אוטובוסים, אולם לא ברור האם הדברים קשורים ישירות למשחק. איש לא נפגע. במקום אחר בעיר, אוטובוס נוסף הוצת. בסלבדור התכנסו 50 אלף אוהדים ברזילאים לראות את המשחק, אולם ניסיון שוד במהלכו הוביל למהומה והצפייה המשותפת פוזרה. חמישה נעצרו.

בנוסף, בתקשורת הברזילאית דווח על אוהד שלקראת סיום המשחק התקרב מכיוון היציע בצורה מאיימת אל הספסל הברזילאי, תוך שהוא מקלל את פרד. האוהד נעצר על ידי כוחות המשטרה לפני שהספיק להגיע קרוב מדי לספסל עליו ישב החלוץ, שהוחלף בדקה ה-70.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully