וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר במהלך ה-7:1: "אני לא רוצה לראות את החרא הזה"

כוכב נבחרת ברזיל צפה במשחק עם חברים ובני משפחה, אולם אחרי השער השביעי של גרמניה כיבה את הטלוויזיה: "פאק, בואו נלך לשחק פוקר". במשחק על המקום השלישי הוא כבר יצפה מהאצטדיון

דויד לואיז, ז'וליו סזאר שחקני נבחרת ברזיל עם חולצתו של ניימאר. GettyImages
חבריו הניפו חולצה שלו בהמנון,, אך ניימאר לא טרח לראות את כל המשחק/GettyImages

אין לדעת מה היה קורה אילו ניימאר היה כשיר בחצי הגמר של ברזיל מול גרמניה. אולי, כך חושבים חלק מאוהדי הסלסאו, מארחת המונדיאל היתה מצליחה להעפיל לגמר. לכל הפחות, סביר להניח שזה לא היה נגמר בתבוסה המשפילה בתולדותיה - 7:1 מהדהד.

היום (חמישי) מתברר כי גם הכוכב הגדול עצמו, שהחמיץ את התמודדות בשל פציעה בגב, לא היה מסוגל להביט על הטלוויזיה עד שריקת הסיום. בתקשורת הברזילאית טוענים כי ניימאר צפה במשחק עם חברים ובני משפחה, אולם אחרי השער השביעי של אנדרה שורלה, כיבה את הטלוויזיה, פנה אל אחד מחבריו ואמר: "פאק, אני לא רוצה לראות את החרא הזה יותר. בואו נלך לשחק פוקר". בכך, למעשה, החמיץ את "שער הכבוד" שהבקיע אוסקר.

במשחק על המקום השלישי מול נבחרת הולנד ניימאר כבר יצפה מהאצטדיון, כשיצטרף ביממה הקרובה אל נבחרתו. ברצלונה הוציאה אמש הודעה לפיה "ההתאוששות של ניימאר מתקדמת טוב מאוד. החל מה-5 באוגוסט השחקן ימשיך את השלב האחרון בהחלמה שלו כאן בברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully